Lapsella on kop,kop,kop kaikki kunnossa(oli aloitus että flunssainen hän on taas)

niin,pitää vaan tutkia onko hänen imunijärjestelmä liian heikko tai ei...
Kysyn vielä,kun hänellä on joku pistos käsillä ja eilen käsi oli turvoksissa niin lääkäri epäilee että ehkä ampiainen ja tuli sitten allerginen reaktio.
Hyi,minulle nyt autossa tuli mieleen kun me olimme lelukaupassa,niin se on niin pieni kauppa että sielä vaikea liikua rattaiden kaa niin mä jäättin rattaat kesken kauppa ja menin katsomaan leluja ja esikoinen kans,niin tuli mieleen mitä jos joku hullu pistänyt hänet? :eek: Kun nykyään vaikka mistä uutisia ja mä on katsonut vaikka mitä,mitä maailmassa tapahtu.Hui sanokaa voiko olla mahdollista tai ei,ainakin hän olisi heränyt eikö niin,jos joku olisi noin tehnyt? :ashamed: Hulluko olen?
 
A shadieeyah
nyt rauhotu höpsö.
Todennäkösempää on että siellä kaupassa on seikkaillut ampiainen kun joku hörhö ois pistänyt.

:hug: ps. se mun lääkäri aika onkin jo ens viikon tiistaina :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
nyt rauhotu höpsö.
Todennäkösempää on että siellä kaupassa on seikkaillut ampiainen kun joku hörhö ois pistänyt.

:hug: ps. se mun lääkäri aika onkin jo ens viikon tiistaina :D
Voinko olla varma?Sano että se on vaan mun sairas mielikuvitus :ashamed: :ashamed: Alkoi ahdistamaan autossa prklesti

Hyvää että lääkäri jo niin pian =) :flower: :hug:
 
trinu
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
niin,pitää vaan tutkia onko hänen imunijärjestelmä liian heikko tai ei...
Kysyn vielä,kun hänellä on joku pistos käsillä ja eilen käsi oli turvoksissa niin lääkäri epäilee että ehkä ampiainen ja tuli sitten allerginen reaktio.
Hyi,minulle nyt autossa tuli mieleen kun me olimme lelukaupassa,niin se on niin pieni kauppa että sielä vaikea liikua rattaiden kaa niin mä jäättin rattaat kesken kauppa ja menin katsomaan leluja ja esikoinen kans,niin tuli mieleen mitä jos joku hullu pistänyt hänet? :eek: Kun nykyään vaikka mistä uutisia ja mä on katsonut vaikka mitä,mitä maailmassa tapahtu.Hui sanokaa voiko olla mahdollista tai ei,ainakin hän olisi heränyt eikö niin,jos joku olisi noin tehnyt? :ashamed: Hulluko olen?
Ohuella neulalla jos pistää, ei lapsi sitä huomaa! Ampiaisen pistoksen huomaa kyllä, se sattuu kauheasti! Kamalaa!
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
nyt rauhotu höpsö.
Todennäkösempää on että siellä kaupassa on seikkaillut ampiainen kun joku hörhö ois pistänyt.

:hug: ps. se mun lääkäri aika onkin jo ens viikon tiistaina :D
Voinko olla varma?Sano että se on vaan mun sairas mielikuvitus :ashamed: :ashamed: Alkoi ahdistamaan autossa prklesti

Hyvää että lääkäri jo niin pian =) :flower: :hug:
ON iso mielikuvitus. *hengitä syvään laske kymmeneen* :hug:
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja trinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
niin,pitää vaan tutkia onko hänen imunijärjestelmä liian heikko tai ei...
Kysyn vielä,kun hänellä on joku pistos käsillä ja eilen käsi oli turvoksissa niin lääkäri epäilee että ehkä ampiainen ja tuli sitten allerginen reaktio.
Hyi,minulle nyt autossa tuli mieleen kun me olimme lelukaupassa,niin se on niin pieni kauppa että sielä vaikea liikua rattaiden kaa niin mä jäättin rattaat kesken kauppa ja menin katsomaan leluja ja esikoinen kans,niin tuli mieleen mitä jos joku hullu pistänyt hänet? :eek: Kun nykyään vaikka mistä uutisia ja mä on katsonut vaikka mitä,mitä maailmassa tapahtu.Hui sanokaa voiko olla mahdollista tai ei,ainakin hän olisi heränyt eikö niin,jos joku olisi noin tehnyt? :ashamed: Hulluko olen?
Ohuella neulalla jos pistää, ei lapsi sitä huomaa! Ampiaisen pistoksen huomaa kyllä, se sattuu kauheasti! Kamalaa!
ei muuten satu ampparin pisto ja ompa järkevää suotta lietsoa toisen mielikuvitusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Taatusti lapsi herää jos joku tai jokin häntä pistää kesken unien.
Herää ja itkee, lujaa.
Eli älä siitä huolehdi :)
No huh sitten,ainakin mä en ole huomanut että joku hullu sielä oli :/ Huomasin vaan ensiks että joku mies sielä oli pitkät hiukset ja liikainen pää mutta huomasin heti että lapsetkin hänellä ja vaimo :D :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja trinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
niin,pitää vaan tutkia onko hänen imunijärjestelmä liian heikko tai ei...
Kysyn vielä,kun hänellä on joku pistos käsillä ja eilen käsi oli turvoksissa niin lääkäri epäilee että ehkä ampiainen ja tuli sitten allerginen reaktio.
Hyi,minulle nyt autossa tuli mieleen kun me olimme lelukaupassa,niin se on niin pieni kauppa että sielä vaikea liikua rattaiden kaa niin mä jäättin rattaat kesken kauppa ja menin katsomaan leluja ja esikoinen kans,niin tuli mieleen mitä jos joku hullu pistänyt hänet? :eek: Kun nykyään vaikka mistä uutisia ja mä on katsonut vaikka mitä,mitä maailmassa tapahtu.Hui sanokaa voiko olla mahdollista tai ei,ainakin hän olisi heränyt eikö niin,jos joku olisi noin tehnyt? :ashamed: Hulluko olen?
Ohuella neulalla jos pistää, ei lapsi sitä huomaa! Ampiaisen pistoksen huomaa kyllä, se sattuu kauheasti! Kamalaa!
:'( älä,nyt pelottaa taas |O
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Siis jo olen 2suntainen |O |O |O Pitääkö minun nauraa kun lapsi on sairas vai mitä ja itkeä kun kaikki on hyvin,Hulluja te jotkut harmaat otte itse |O |O |O |O |O
ekaa kertaa sanon mut ÄLÄ Kuuntele noita hölmöjä.
Niillä ei oo tasantarkkaa mikään muu tarkoitus kun provosoida ja kiusata sinua ja saada pelon valtaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Apua mitä teille on käynyt! Voisko poliisi tutkia sen liikkeen valvontakamerat! Siinä piikissähän on voinut olla vaikka mitä, HIV, huumeita, hepatiitti...
No,voi olla,mutta jos joku halua mulle taas pahaa mieltä joku harmaa,niin uskokaa pois te saatte sen pahan olon takaisin :kieh: ennen en ole uskonut mutta nyt uskon että kaikki pahaa mitä joku tekee saa sen triplasti takaisin.
Mutta jos et kiusa niin sitten hyvää
 
vakkari harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
onko lapsella nyt jotain oireita?? mä soittaisin lääkärille. hulluja liikkuu joka puolella.
Oikeasti nyt pelottaa
siis en halua pelotella, mutta saattaisin sun tilanteessa käyttää lapsen vielä huomenna lääkärillä ja kertoa pelosta. itsekkin pelkään oudon näköisiä tyyppejä ja aina sitä pohtii tekeekö ne jotain, kun niin paljon sattuu koko ajan kaikkea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
onko lapsella nyt jotain oireita?? mä soittaisin lääkärille. hulluja liikkuu joka puolella.
Oikeasti nyt pelottaa
siis en halua pelotella, mutta saattaisin sun tilanteessa käyttää lapsen vielä huomenna lääkärillä ja kertoa pelosta. itsekkin pelkään oudon näköisiä tyyppejä ja aina sitä pohtii tekeekö ne jotain, kun niin paljon sattuu koko ajan kaikkea.
No mun lapsella ainakin kuumetta ja eilen oli käsi turvoksissa,siis voiko se noin olla jos joku on pistänyt???Tai oireleeko se ampiaisen pistos noin?
Ei se mun mielestäni ole outo se on nykyinen hullu elämää
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
onko lapsella nyt jotain oireita?? mä soittaisin lääkärille. hulluja liikkuu joka puolella.
Oikeasti nyt pelottaa
siis en halua pelotella, mutta saattaisin sun tilanteessa käyttää lapsen vielä huomenna lääkärillä ja kertoa pelosta. itsekkin pelkään oudon näköisiä tyyppejä ja aina sitä pohtii tekeekö ne jotain, kun niin paljon sattuu koko ajan kaikkea.
Minäkin suosittelisin, että kävisit juttelemassa näistä peloistasi ihan lääkärille. Siihen vaivaan löytyy ihan lääkettä ja hoitoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suomi on vaan suomi:
älä usko noita!ne tietää että saa sut paniikkiin. ja saavat sit hauskuutensa tälle illalle
ei varmana ole kukaan sun lastas pistäny, dont worry
Niin yks on hyvää syy etten ole kovasti huolissaan on se että ainakin hän ei heränyt eikä itkenyt ja meillä on talon ympärillä niitä ampiaisia vaikka muille jääkä kun monta roskista on sielä taas keränyt rakennuksen takia
 

Yhteistyössä