I
IhanaValo
Vieras
Esikoinen tuossa iltapäivästä alkoi valittaa niskakipua ja pyysi lääkettä. Meillä lääkkeenä nestemäinen Panadol ja ajattelin että kun se on muutenkin niin "haluttu" (vissiin maistuu hyvältä ) että haluaisivat ihan huvikseen sitä juoda, että tuo on vaan joku temppu että sais vaikkei koskekaan.
No, valitus jatkui ja yltyi vaan. Lopulta särky kuulema siirtyi otsaan ja sitten tyttö jo itki kipua. Kuumetta ei oo, mut kipua niin että hikeä nostaa.(Varmaan, juoksenteli kyl aiemmin)) Annoin sitä Panadolia äsken ja laitoin pitkälleen kylmä kääre otsalla mutta mitä muuta voin tehdä?
Muualle ei kuulemma koske, vain otsaan. Ja näkee normaalisti.
No, valitus jatkui ja yltyi vaan. Lopulta särky kuulema siirtyi otsaan ja sitten tyttö jo itki kipua. Kuumetta ei oo, mut kipua niin että hikeä nostaa.(Varmaan, juoksenteli kyl aiemmin)) Annoin sitä Panadolia äsken ja laitoin pitkälleen kylmä kääre otsalla mutta mitä muuta voin tehdä?
Muualle ei kuulemma koske, vain otsaan. Ja näkee normaalisti.