M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jokainen pystyy kyllä hankkimaan lapselle lahjan, kuten jo aikaisemmin olen sanonut, on kyse kyllä viitseliäisyydestä kuin rahasta. Joulupuu keräykset ovat menneet pitkin syksyä, MLL lahjakortit ovat olleet jaossa ja moni muu taho auttanut, kunhan vain olisi viitsinyt niitä hakea.
Alkuperäinen kirjoittaja yksinäisyys;29371660:Olen tulossa todella katkeraksi.![]()
MIKSI olette molemmat työttöminä?
no, se laps nyt ei vielä edes tiedä, että jouluna pitäisi lahjoja saada. katkera äiti sensijaan on aika varma pilaamaan joulun lisäksi monta muutakin päivää. toivottavasti teet kaikkesi (tuon marttyroinnin lisäksi), että saisit elämäsi kuntoon.
Alkuperäinen kirjoittaja yksinäisyys;29371808:Tämä on totta! Lapsi ei vielä ymmärrä ja itse olen tilanteesta jo aika pitkälle katkeroitunut. Tämän taloudellisen tilanteen lisäksi siis se, että mm. lapsen sairastaessa aika lailla, emme ole saaneet mistään tukiapuja. Olisi niin ihanaa, jos vaikka isoäiti, täti tai joku luotettava aikuinen tulisi joskus auttamaan lapsenhoidossa. Yritän olla katkeroitumatta lisää, yritän kaikkeni.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäisyys;29371865:Kiitos vinkeistä, mutta kyllä tuo lapsi HopLopista vaan nautti! Ja mitä vaippoihin tulee, niin tässä meidän tapauksessa kestot eivät ole sairauden takia tulleet kuuloonkaan.
Ja suurkiitos avuntarjoajalle, mutta tässä tilanteessa katson, etten ole oikeutettu ottamaan apua vastaan. Meillä on kuitenkin asiat hyvin, vaikkakin tämä joulu meni nyt näin. Kiitos vielä kauniista eleestä!
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäisyys;29371865:Ja suurkiitos avuntarjoajalle, mutta tässä tilanteessa katson, etten ole oikeutettu ottamaan apua vastaan.
Mullakin on tosi pieni suku, mies ulkomailta ja ei siskoja eikä veljiä. Vähän tyhjää siis on. Pelottaa, kun kasvaessaan lapsi on kans tosi yksin, ilman tukiverkkoja.