Lapsella aina jotain vaivaa kun tulee isältään

• Viestiketjun aloittaja perseau'
  • Ensimmäinen viesti
perseau'
viimeksi maha kovana, nyt kauhee yskä! Valvoessa menee tämä yö se on saletti. Mikä v***tu siinä oikein on!!! Alkaa kyllästyttää.
Siis ihan joka kerta on jotenkin vaivanen, se on tosi harvinaista jos nukkuu terveenä yön kun tulee sieltä kotiin. :(

seropi
Alkuperäinen kirjoittaja perseau':
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
puhu exällesi asiasta!
Olen puhunut ja antanut tarkat ohjeet miten lapsi pysyy terveenä. Ei auta, aina siellä menee niin hyvin, mutta kappas kotona onkin jo ihan sairas joka kerta.
meillä oli sama juttu ennen.puhuin niin kauan että meni kaaliin.aina kun koitiutuivat,olivat kipeitä.onko exälläsi uusi liitto jossa lapsia?jos niiltä tarttuu?

perseau'
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Toki kannattaa ottaa puheeksi, mutta ota huomioon että useilla taudeilla on itämisaika -> ei ole exäsi "vika" että on usein kipeänä sieltä tullessaan. Jos on vaan epäonnista sattumaa?
Ei voi olla.
Se vaan on niin että elävät aika levottomasti ja huolettomasti, ei siinä ole ihme että lapsi sairastuu.:(
Ei ruoka-aikoja, ei nukkumaanmenoaikoja minun tietääkseni.. ei ihme että muksu ihan tukossa kun sieltä tulee.. kerran pv saa lämpimän aterian, limsoja juotetaan janoon yms :(
Saatana kun pännii!

perseau'
puhu exällesi asiasta!
Olen puhunut ja antanut tarkat ohjeet miten lapsi pysyy terveenä. Ei auta, aina siellä menee niin hyvin, mutta kappas kotona onkin jo ihan sairas joka kerta.
meillä oli sama juttu ennen.puhuin niin kauan että meni kaaliin.aina kun koitiutuivat,olivat kipeitä.onko exälläsi uusi liitto jossa lapsia?jos niiltä tarttuu?
On heillä 1 lapsi. Säälittää jo sekin. Mutta nää mun lapsen vaivat on yleensä semmosia mitkä ei oo tarttuvia.. ummetusta, pyllykipuja, yskää, vilustumista jne

Toki kannattaa ottaa puheeksi, mutta ota huomioon että useilla taudeilla on itämisaika -> ei ole exäsi "vika" että on usein kipeänä sieltä tullessaan. Jos on vaan epäonnista sattumaa?
Ei voi olla.
Se vaan on niin että elävät aika levottomasti ja huolettomasti, ei siinä ole ihme että lapsi sairastuu.:(
Ei ruoka-aikoja, ei nukkumaanmenoaikoja minun tietääkseni.. ei ihme että muksu ihan tukossa kun sieltä tulee.. kerran pv saa lämpimän aterian, limsoja juotetaan janoon yms :(
Saatana kun pännii!
:( :eek:

mää
Ei voi olla.
Saatana kun pännii!
Just, näistähän se lapsi sairastuukin.....

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Ei voi olla.
Saatana kun pännii!
Mun lapsi sairastui kun mummo syötti sille liikaa karkkia :|
Aluksi luulin että oksennustautia mutta sitten selvisi että joka kerran kun mummo oli meillä niin pojalle tuli oksutauti.

No tähän täytyy sanoa, yhtään eksääsi tuntematta tai puolustelematta, että meillä käy mieheni lapsi säännöllisesti ja on aina kolme viikkoa kerrallaan. Ja valitettavasti tyttö on kipeä joka kerta kun tänne tulee. Tai siis sairastuu pian sen jälkeen kun tulee. Ja meillä on kyllä ruoka-ajat, nukkumaanmenoajat, syödään terveellisesti, ei ahmita karkkia, puetaan lämpimästi ulos jne. Syynä sairastumiseen on varmasti ympäristön ja ilmaston vaihdos, eri ihmiset ja taudit täällä mitä kotona. Päiväkodissa jyllää tyypilliseen tapaan kaikki kulkutaudit, joskin varmaan eri pöpökannat mitä kotonansa niin aina sairastuu.. Ikäväähän se on mutta minkäs mahdat...

perseau'
Alkuperäinen kirjoittaja mää:

No kyllä ainakin mun lapsi menee heti tukkoon jos ei syö monta kertaa päivässä että aineenvaihduntakin toimis, ja sitten kun janoon aina annetaan mehua tai limsaa..
Kokoajan cruisaillaan autolla paikasta toiseen ja kotiudutaan keskellä yötä lasten kanssa jne.
Puhe ei auta, ihan turha jankuttaa miten pitäs toimia. Muuten lapsi viihtyy ok, yleensä on seuraa ja toimintaa isän luona.. mutta vähempikin riittäs. :(

äiti
viimeksi maha kovana, nyt kauhee yskä! Valvoessa menee tämä yö se on saletti. Mikä v***tu siinä oikein on!!! Alkaa kyllästyttää.
Siis ihan joka kerta on jotenkin vaivanen, se on tosi harvinaista jos nukkuu terveenä yön kun tulee sieltä kotiin. :(
Lapset voi reagoida fyysisesti henkistä pahaaoloaan..

jos lapsella itämisvaihe alkanut jo sinun luonasi ja sitten isänsä luona puhkeaa,niin siksi sairas aina kun tulee isältä sun tykö,monissa "taudeissa" on itämisvaihe eikä aina tarvitse olla esim.joku yleinen lastensairaus,ummetuskin voi tulla viivellä,sori jos tuntuu et puolustelen sitä toista osapuolta mut tuli vain mieleen tämä näkökanta asiaan

vieras
Ei voi olla.
Saatana kun pännii!
Haa. Eli sä elät minuutin tarkan aikataulun mukaan ja exä huolettomammin. Ei se huolettomuus sitä lasta sairastuta vaan se VAIHTELU! Eli kummassakin teissä yhtä paljon "syytä".

Mä en sitä itse muista, mutta äidin mukaan olin aina vakiona kipeänä viikko siitä kun olin ollut jossain reissussa. Ja sen muistan ihan itse, että mulla oli usein jännitysmahakiipua -eli se voi johtua siitäkin.

Mitenkä usein lapsi käy isällään ja miten pitkässä matkassa? Nää on mun mielestä olennaisia kysymyksiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Lapset voi reagoida fyysisesti henkistä pahaaoloaan..
Ja voisko olla niin, että äidin skitsoilu liittyen isän luona vierailuihin aiheuttaa tämän pahan olon? Lapset on mestareita vaistoamaan asioita.

Yhteistyössä