laps herää aina viideltä. ja heräämisestä asti hänen kanssaan pitää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
leikkiä joka hetki. miten saan tehtyä kotityöt? kun laps haluaa että leikin hänen kanssa koko ajan siihen asti kunnes hän menee nukkumaan klo 22. aikaisemmin ei tahdo mennä kun haluu leikkiä minun kans.

tää on yhtä sekamelskaa koko elämä kun on vielä puol vuotiaat kolmoset. isompi laps on kaksi ja hän vaatii leikki kaveria koko ajan. hyvä kun saan edes hoidettua noi kolmoset. aina huutaa sen ajan mitä en leiki isomman kans.

saa olla koko ajan kuulosuojaimet että jaksaa olla täällä.

kodinhoitajaakaan ei saada. kunnasta vaan sanottiin että hoitakaa itse lapsenne kun olette ne synnyttäny...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
5-22 kun ei halua mennä aijemmin nukkumaan. enkä nukuta enää noin iso päiväunille. muuten ei nuku yöllä.

Siis häh... päikkärissä 6 vuotiaat eskaritkin joutuu päivälevolle, nukkui sitten tai ei. Kyllä mielestäni noin pieni lapsi tarvitsee päivällä lepotauon.

5-22 kun ei halua mennä aijemmin nukkumaan. enkä nukuta enää noin iso päiväunille. muuten ei nuku yöllä.

Onko tullut mieleen, että sen takia nukkuu hikiset 7 tuntia yössä, koska ei nuku päivällä???

Tän on pakko olla provo! Mun vajaa 2 vee nukkuu 13 tuntia yöllä PLUS 2-3 tuntia päivällä!

huuta vaikka koko päivän jos en leiki hänen kanssa. saavat vauvat olla koko päivän vaikka sängyissään. mutta isomman kanssa on leikittävä.

Ethän sä vauvoja voi nälässä pitää. Anna 2 v.n huutaa. Siinä sitä oppii, ettei aina voi saada kaikkea mitä haluaa.

mies töissä paljon. ja sukulaiset 600 kilometrin päässä. ei mitään apua saa. kohta minäkin olen sairaala kunnossa kun en saa levätä. kun lapsia täynnä tää talo.

no nyt ap pistät sen 2v:n ruotuun. jos sinnuu ny jo noin paljo pompottaa ni kuvittleppa kuinka paljon pompottaa kun on 7v tai 15v.

kyllä kaksivuotiaan pitää nukkua enemmän kuin 22-05 nukkuu aivan liian vähän. ja jos huutaa ni annat huutaa omassa huoneessa/makkarissa ja kannat takaisin. sanot että nyt tehdään äitin juttuja. eli otat mukaan laittamaan pyykit koneeseen yms.

tuntuu todella uskomattomalle että jätät muka kolme muuta lastasi huomiotta ja yksi saa kaiken. pitäppä nyt ap kulta elämäsi järjestykseen. kirjoita vaikka paperille päivärytmi ja vaatii noin viikon että 2v huomaa sinun pitävän siitä kiinni ja hän ei määrää...

Yhteistyössä