Lappeenranta; Uus-Lavola, Lavola, S-lahti/skinnarila/Kourula

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Etsitään YSTÄVÄÄ/Kahvitteluseuraa/Vaunuiluseuraa/esikoiselle leikkikavereita ja ennen kaikkea ihmistä jolla samantapainen elämäntilanne!

Elikäs täällä olisi tarjolla elämäniloinen, huumorintajuinen ja avoin äitikaveri iltapäiviesi iloksi. Ikää minulla on 25 vuotta, uudella miehelläni pian 30 vuotta ja esikoinen täyttää kesällä 5 vuotta. Jään työelämästä kesälomalle/äitiyslomalle tässä keväällä ja laskettuaika ensimmäiselle yhteiselle poikavauvallemme on heinäkuussa 2006.

Olemme hankkineet kodin Uus-Lavolan alueelta ja muutto sinne olisi nyt toukokuussa. Olisi mukavaa, jos asuisit lähialueella tai että sinullakin olisi helpot mahdollisuudet piipahtaa meille kylään useinkin. Olen seurankipeä, sosiaalinen ja puhelias tapaus ja pelkään tulevani pirttihirmuksi kahden lapsosen kanssa kotona. =)

Luonteellesi, siviilisäädyllesi, ulkonäöllesi tai muulle en halua asettaa mitään rajoituksia, tärkeintä on että olet ihminen jolle perhe/lapset/parisuhde ovat elämän tärkeimpiä asioita. Sitten meillä jo onkin paljon yhteistä. :heart:

Niin ja tosiaan, asuinalueella ei siinä vaiheessa ole merkitystä, jos sinusta tuntuu että olen sitä mitä haet ja jos sinullakin on mahdollisuus liikkua Uus-Lavolan suunnille. Itselläni on päivisinkin oma auto käytettävissä..

Kirjoitellaan ja mietitään sitten tapaamista!

mustone@hotmail.com

tai sitten yksityisviestiä tähän profiiliin, kiitos. :heart:

Yhteistyössä