LAPPEENRANTA kaupunkina..

minkälainen? onko paljon lapsiperheitä?
olisi hirveä hinku muuttaa lappeenrantaan/joutsenoon.
pienenä olen paljon viettänyt aikaa, mutta murrosiän jälkeen todella vähän.
kaunis paikka kyllä, se täytyy myöntää.
onko lapsille paljon ohjelmaa talvisin?
entä kuntalisä, saako???

kertokaahan ja mainostakaa lappeenrantaa tai toki moittiikkin saa jos haluaa. :D

 
Minä tykkään!

Asuin siellä melkein 8 vuotta ja viimetalvena jouduttiin miehen töitten perässä muuttamaan pois... :'(
Kaikki kaverit jäi sinne.

Satama on kesäsin tosi ihana paikka,ostosmahdollisuudetkin on miusta tosi hyvät. Talvella vähän hiljasempaa mutta niihän on joka kaupungissa.Ihmiset ystävällisiä ja niihin on HELPPO tutustua /huomaan sen nyt kun asun täällä jossain missä ei tutustu kehenkään vaikka kuin koittas...) Lapsiperheille on vaikka mitä verkostoa.Kuntalisästä en kyllä osaa sanoa mitään.

Ei tosin Joutsenokaan paha ole.Olen asunu myös siellä.Mutta jos vaan voisin nin vilauksessa tulisin takas Lappeenrantaan!!!
:heart: :heart: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 17:00 pomppis kirjoitti:
Minä tykkään!

Asuin siellä melkein 8 vuotta ja viimetalvena jouduttiin miehen töitten perässä muuttamaan pois... :'(
Kaikki kaverit jäi sinne.

Satama on kesäsin tosi ihana paikka,ostosmahdollisuudetkin on miusta tosi hyvät. Talvella vähän hiljasempaa mutta niihän on joka kaupungissa.Ihmiset ystävällisiä ja niihin on HELPPO tutustua /huomaan sen nyt kun asun täällä jossain missä ei tutustu kehenkään vaikka kuin koittas...)


HEI. HARMI ETTÄ YSTÄVÄSI JÄIVÄT. sama kohtalo olisi meilläkin edessä. minä tosin varmaan jäisin enemmän kaipaamaan ystäviä kun kotona olisin lasten kanssa ja mies töissä niin saisi sieltä seuraa kenties.
just oltiin 3 päivää lappeenrannassa ihan muuten vaan ja käytiin mun mummia moikkaa. kyllä on niin ihana paikka että.. ei ainakaan pk-seutua ää ikävä. :D
 
pritipepe
Terve pomppis! Älysin saman tien kuka siel :D

Muuta en voi kertoo tai no lähinnä nyt yhdyn pomppiksen sanoihin!
Ite asunut tääl Kohta 5vuotta ja tänne kyllä varmasti jään! Tietty miehel töitä tääl ja.. No mahtava kaupunki! Varsinkin näin kesäisin.. Käytiin tossa toissapäivänä perheen voimin katsoos hiekkalinnaa, aika mahtava..
 
Strawberry Shortcake
paljasjalkainen täällä :wave:

Hyvä paikkahan tämä on asua, kuntalisä on 140e, palvelut lapsiperheille hyvät ja aktiivisia mammakerhoja on. Esim. Uus-Lavolan ja Karhuvuoren suunta ovat suosittuja lapsiperheiden asuinalueita, joissa on lähinnä ok-taloja ja rivareita. tervetuloa vain tänne!!! :hug:
 

Yhteistyössä