V
vierailija
Vieras
Saipa pelaa Porin Lukkoa vastaan ja koko kaupunki on sekaisin. Tori vetää yli 10 000 ihmistä ja silti on viereiset kadut suljettu, jotta saadaan lisää tilaa porukalle. Kumma kaupunki
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa lätkänahistelut.Hei se on Rauman Lukko ei Porin Ässät.
Ovat pahimpia kilpapukareita keskenään ei pidä sotkea.
Jep koska Porissa on lentokenttä ja Raumalla ei.Voisin vaikka vannoa, että Saipa tuli ekan Lukko pelin jälkeen Lappeenrantaan Porista lentämällä eikä Raumalta...
Ehkä Raumalla on enemmän älykkäämpiä virikkeitä.Lukko - Saipa pelataan Raumalla.
Raumalla on puolet vähemmän katsojia, mitä Lappeenrannassa
Jep koska Porissa on lentokenttä ja Raumalla ei.
mulla ei oo mitään käsitystä noistaNoh oon ollut aina sitä mieltä ettei saipa kuulu liigaan. Koska mitä yksi pronssi 60vuotta sitten. Mut nyt olis hienoo nähä saipa mestarina kalpaa vastaan kummallakaan ei ole mestaruutta. Joten go go schaibu
No siis nyt jäljellä olevilla 4 joukkoeella on kaameet putket. Saipa ja kalpa ei ole koskaan voittaneet mestaruutta. Lukko on voittanut 50vuoden aikana 2 mestaruutta ja ilveksen mestaruudesta on noin 40vuotta aikaa. Et aika pitkä aika noiden joukkojen faneilla ollut odotus.mulla ei oo mitään käsitystä noista