V
vieras
Vieras
Huh huh jos tommonen postiluukusta tulis... http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1631939
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pk:Mite toi voi olla mahdollista? Mä ainakin nostasin semmosen metelin, että :O Jos olis kiintee maksu!
Alkuperäinen kirjoittaja pk:Mite toi voi olla mahdollista? Mä ainakin nostasin semmosen metelin, että :O Jos olis kiintee maksu!
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Niinhän se on, että rajaseuduilla voi puhelin valita myös jonkun muun verkon kuin oman, jolloin maksut alkavat jyllätä... Mokkula == kännykkä
Kiinteä laajakaista toimii vaan oman operaattorin verkossa, ei esim ulkomailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Aivan ku ihmiset ei ois jo oppinut :/
Samaa polemiikkia, mitä oli aikoinaan kännyköiden kans raja-alueilla, kun ihmiset ei tajunnu poistaa automaattista verkonpäivitystä :headwall: Syytettiin operaattoria siitä, et puhelin oli menny ulkomaiseen verkkoon...
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Aivan ku ihmiset ei ois jo oppinut :/
Samaa polemiikkia, mitä oli aikoinaan kännyköiden kans raja-alueilla, kun ihmiset ei tajunnu poistaa automaattista verkonpäivitystä :headwall: Syytettiin operaattoria siitä, et puhelin oli menny ulkomaiseen verkkoon...
no ei mulla ainakaan ole mitään tietoa tällaisesta..
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Aivan ku ihmiset ei ois jo oppinut :/
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Hassua kyllä, kun meillä mokkulassa valitaan ensiksi se verkko mihin se yhdistää.. miten se on automaattisesti hakenut ruotsalaisen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Aivan ku ihmiset ei ois jo oppinut :/
Ja samalla kun olet ottanut liittymän, niin allekirjoitat, että olet saanut ehdot tietoosi.... Eihän niitä kannata lukea, eihän?
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Aivan ku ihmiset ei ois jo oppinut :/
joo ja tästä oli myös muutama vuos sitten juttua lehdessä kun joku oli ulkomailla alkanu surffailee netissä mokkulalla muistaakseni . ja ihmetelly kymmenien tuhansien eurojen laskua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:mut just tuo ettei se ihminen ollut ulkomailla!! vaan suomessa!!! et miksei niitä v''tun verkkoja saada sellaisiksi että ne oikeesti kattaa mainosten mukaan koko maan. esim meillä täällä 'tosi maalla!!' (kaupunkiin 25km) ei koko p**ka toimi. ja sitten mainoksissa hienosti että voit mennä minne vain ja millo vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Pitääkö siis kännykässäkin muuttaa verkon valinta manuaaliseksi? Mokkulassa meillä jo on niin, että ennen käynnistämistä valitaan se elisa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Pitääkö siis kännykässäkin muuttaa verkon valinta manuaaliseksi? Mokkulassa meillä jo on niin, että ennen käynnistämistä valitaan se elisa.
Juu.