Läppäreistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Nyt tarvisin apua. Mun pitää ostaa uusi läppäri, kun tää raato alkaa kaatumaan ihan itekseen |O:kieh:

Eli läppärin pitäs kestää käyttöä.....
Nyt on toshiba, edellinen tais olla hp mikä levis tosi nopeesti. (no, siinä oli valmistajan vika) Ja tää on alkanu sammumaan iteksiin ilman mitän ennakko varotuksia.

Onko Acerista kokemuksia? Ja minkälainen toi asus on?

Ei missään nimessä Aceria, takuu ei toimi. Ominaisuuksia saa kyllä pikkurahalla, mutta ongelmia ei hoideta hyvin. Fujitsu tai Hp ovat työpaikoilla käytettäviä ja ovat toimineet hyvin. Asuksesta ei ole kokemuksia mutta ielikuva on myönteinen. Applet ovat hyviä kanssa, mutta laatu niissäkin on mennyt alaspäin.

[QUOTE="vieras";24690294]MacBook on paras, valkoisena![/QUOTE]

Mulle on aivan sama minkä värinen läppäri on. Se ratkasee, toimiiko se mun tarpeisiin ja kestääkö käyttöä.

Pitää toki kurkata mikä toi Macbookki on.....

Nyt tarvisin apua. Mun pitää ostaa uusi läppäri, kun tää raato alkaa kaatumaan ihan itekseen |O:kieh:

Eli läppärin pitäs kestää käyttöä.....
Nyt on toshiba, edellinen tais olla hp mikä levis tosi nopeesti. (no, siinä oli valmistajan vika) Ja tää on alkanu sammumaan iteksiin ilman mitän ennakko varotuksia.

Onko Acerista kokemuksia? Ja minkälainen toi asus on?

Jos vika on ohjelmistossa tai käyttiksessä, uudelleenasennus voisi auttaa...ei tarvisi ostaa uutta läppäriä :). Kuinka vanha nykyinen on?

[QUOTE="Tiina";24690317]Jos vika on ohjelmistossa tai käyttiksessä, uudelleenasennus voisi auttaa...ei tarvisi ostaa uutta läppäriä :). Kuinka vanha nykyinen on?[/QUOTE]

Olisko tää pari vuotta vanha. Ja jos en ole väärässä mies puuttas tän vuos sitten kun kaatu edellisen kerran.

Mutta oikeestaan..... Siinähän mulla olis puuhaa kun tyhjäisin koko koneen ja ajais kaikki uudestaan tähän.... *missähän ne asennuslevyt olikaan tallessa*

Ja sit toisella läppärillä mä tietty tulisin tänne kyseleen ohjeita teiltä.....KKun menis omat hermot......

Budjetti uuteen... No sen mitä ne nyt maksaa..rahaa...

[QUOTE="Tiina";24690317]Jos vika on ohjelmistossa tai käyttiksessä, uudelleenasennus voisi auttaa...ei tarvisi ostaa uutta läppäriä :). Kuinka vanha nykyinen on?[/QUOTE]

Toi on muuten ihan totta. Uusi kone tai merkki ei ratkaise mitään vaan kyse on yleisimmin käyttäjän osaamattomuudesta koneen kunnossapidon suhteen tai joku muu vastaava. Uusi kone voi auttaa hetkellisesti mutta sitten pian sekin on "ihan p#ska"

Toi on muuten ihan totta. Uusi kone tai merkki ei ratkaise mitään vaan kyse on yleisimmin käyttäjän osaamattomuudesta koneen kunnossapidon suhteen tai joku muu vastaava. Uusi kone voi auttaa hetkellisesti mutta sitten pian sekin on "ihan p#ska"

Viimeks tää kaatu kun tuli joku (en tarkistanu) päivitys. Ja jumissa oli. JA tätä on kattonut noi atk-nörtitkin miksi kaatuu. ei selvinny.

Ja se edellinen olis kyllä toiminut (toimii edelleen hyvin) vaan tuli ostettua tämä sillon.

Mä liputan Asuksen puolesta. Tää on mulla toinen Asus eikä mitään ongelmaa. Ensimmäinen ostettiin käytettynä ja myytiin täysin toimivana eteenpäin, eikä ostajalta kuulunut mitään valituksia (oli tuttu, joten olisi voinut kuullakin). Välissä oli Fujitsu Siemens, jonka pitäisi olla hyvä kone, mutta oli pariin otteeseen kuukauden keikat huollossa välillä... :/

Yhteistyössä