lapin ihmiset hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
onko siellä itikoita tuossa kolmen viikon päästä. Tullaan sinne viikoksi Kittilään lomaileen?

rovanimeläiset tuosta lordin ravintolasta? kannattaako käydä? onko ruoka hyvää? pitääkä tehdä pöytävaraus jos käy esim. päivällä syömässä? Pojalla 10 vuotis synttärit 4.8,, voisinkohan pyytää jotain erikoista lordin ravintolaan syömään menessä tai varatessa pöytää.

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
no en osaa vastata tuosta lordi-raflasta kun en oo käyny. mutta kittilässä on AINA sääskiä, se on soiden keskelle rakentunut :D

ELI OFFIA RUNSAASTI MUKAAN!!!!!!! hällä väli kunhan päästään jonnekkin muualle lomailemaan. kunhan vaan ei kokoaikaa sataisi ,kun on tarkoitus patikoida.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
meillä on kuulemma vähemmän sääskiä täällä ku oulun korkeudella B)

ja mun pikkuserkku on tarjoilijana lordin ravintolassa voin tarkistaa sulle tuon pöytävaraus jutun tänä iltana

voi kiitos!!!!! todella kiva juttu!

olen rovaniemeläinen, mutta en ole käynyt Lordin ravintolassa, häpeäkseni täytyy myöntää. Mutta siellähän on näytillä niitä Lordin juttuja (pukuja, maskeja yms. käsittääkseni) ja niistä varmasti 10v poika tykkää!

Minä sanon että etelestä kun tulee tuttuja käymään ja istutaan iltaa terassilla niin mietin että mitä hittoa ne koko ajan huitoo ja sitten kun kyselen asiaa niin he kiroavat sääsket ja minä olen illan ajatellut että ihana istua iltaa kun ei ole paljon sääskiä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Varokaa ihimiset me oomme tulossa =)
Kittilään viikko ja perillä. Ja jos entiset kujeet palvelu kympillä. Elikkäs tulemme nauttimaan tullaan ja kympillä. Oli itikoita tai ei.

tässä tais vähän puuttua sanoja välistä....
;)

Yhteistyössä