Lantiopohjanlihaksista

Onko teillä kellään synnytyksen jälkeen tuntunut, että koko alapää on löysä? Ja onko kellään havaittu oikeasti kohdunlaskeumaa yms?

Itsellä jouduttiin repimään synnytyksen jälkeen istukka irti, niin tuntui, että koko kohtu tipahti asteen alemmas. Auttaakohan tähän pelkkä lantiopohjanlihasjumppa?

Ja miten te muut ootte saanu alapäänlihaskunnon kohdilleen? Menikö kauan? Uskallanko edes lenkkeilemään lähteä? Kaikkea painavaa olen yrittänyt välttää nostaa. Muuta, kun vauvaa olen nostellut. Vauva noin viikon vanha nyt.

Kiitos jos jollain kokemusta!
 
Amaryllis
Pyydä neuvolasta lantionpohjalihasjumppa ohjeet, ellei th sitä sulle automaattisesti anna. Ei mitään kovin vaativia tehdä eikä vie ylimääräistä aikaakaan kun voi jumpata vaikka imettäessä tai koneella istuessa. Vessassa käydessä voi treenata yrittämällä katkaista virtsan tulon kesken, siinä käytetään juuri niitä lihaksia joita pitäisi treenata :D

Minä olen toooosi laiska tekemään noita harjoituksia, mutta pikkuhiljaa on lihakset palautuneet tässä 5 kk:den aikana. Muutenkaan en ole jumppailemaan päässyt, vaan harrastanut vaan hyötyliikuntaa vaunuja lykkimällä. Hyvänä lisäpainona on kyllä ollut seisontalaudalla viihtyvä 3-v :LOL:
 

Yhteistyössä