Lämpöily ja tarha?

Tiheän palstailun kausi

Aktiivinen jäsen
01.12.2005
1 516
0
36
Tyttelillä on 37.0-37.3 otsakuumemittarilla mitattuna, tuntuu sylissä lämpimältä, mutta leikkii virkeänä. Voiko lapsen viedä muutamaksi tunniksi tarhaan? Eilen tarhasta soitettiin, että olisi ehkä syytä hakea kotiin, kun lämpöili juuri tuon verran eikä oikein jaksanut leikkiä. Hain lapsen kotiin, ja oli ihan normaali loppupäivän. Ehkä söi vähän huonosti. No, joka tapauksessa tarhassa olivat sitä mieltä, että jos itse haluan, voin hakea lapsen pois hoidosta, mutta välttämätöntä se ei olisi ollut.

Tänään on se tilanne, että hoitoon pitäisi mennä n. klo 11 eli lounaalle, siitä menevät päiväunille -> välipala -> eivät tod. näk. ehdi edes ulos, kun hakisin tytön jo noin kolmelta.

Vai soitanko Manskuun? :/ Jos sieltä saisi hoitajan.

Lämpöilyä on jatkunut jo muutaman päivän. Viikonloppuna alkoi, sitten hommattiin ma ja ti hoitaja MLL:stä. OIkeastaan oli "turhaan" kotona terveenä, kun taas sitte keskiviikkona oli taas lämpöä. Nuhainen on, mutta ei muuta oiretta.

meillä on ollut vastaava tilanne.pientä lämpöä.mä en kyl veis jos kerta eilen ovat jo asiasta tarhassa sanoneet.oma lapseni on jo pienestä lämmöstä aika ventti eikä jaksais olla tarhassa.

Usein vaan pitkittyy tilanne kun ei malteta/ei ole mahdollisuutta hoitaa lasta kuntoon ns.terveeksi.
Olen sanonut että joskus kannattaa aikuisen olla hetki mielessään se lapsi ja miettiä miltä tuntuu mennä hälinään työpaikalle ja olla mukana kun ei kunnossa.
Mutta aikuinen tekee valinnat ei lapsi.
Tuohan on muuten hienoa että mll järjestää apua kun lapsi sairaana =)

Joo, meillä kyllä asetutaan lapsen asemaan... Mutta kun se vaan on niin, että tämmösen pienen lämpöilyn ja nuhan takia tuskin viitsii lähteä viemään lasta lääkäriin ja itselle sairaan lapsen hoitolomaa hankkimaan. Joten MLL on ainoa vaihtoehto, jos sieltä nyt hoitajan sattuu saamaan. Sekin valitettavasti pitemmän päälle tulee melko kalliiksi. :|

Jos vielä perjantaikin pitää koko päivä olla kotona... Tänään on vielä mulla lyhyt työpäivä, joten ei maksa hoitajakaan omaisuuksia.

Yhteistyössä