T
taas kerran...
Vieras
Oviksesta lähtien ollut lämmöt selkeästi koholla n. 0,5 astetta tänään on kp 22 ja lämmöt laskeneet ns. mun normaalille tasolle, eli tarkoittaa siis sitä, että täti on saapumassa viikonlopuksi vierailulle. Onko muilla käynyt lämpöjen lasku näin varhaisessa vaiheessa, eli jo 3-4 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista, vai onko lämmöt laskeneet juuri ennen menkkoja (samana päivänä..)??
Luotan näihin mittaustuloksiin, sillä olen joka aamu tehnyt mittauksen liki samaan aikaan ja nämä lämmönvaihtelut tuntuvat kyllä menevän kropan kanssa samaan tahtiin. Pms oireetkin tuntuu tulevan jo hyvissä ajoin ennen menkkoja eli juuri näinä päiväinä, pinna on kiree ja hermot tiukilla. Sitte kun menkat alkaa niin kaikki tää onkin jo ohi, henkisesti alkaa olla jo raskasta, viidestoista kierto ja huti menee..
Luotan näihin mittaustuloksiin, sillä olen joka aamu tehnyt mittauksen liki samaan aikaan ja nämä lämmönvaihtelut tuntuvat kyllä menevän kropan kanssa samaan tahtiin. Pms oireetkin tuntuu tulevan jo hyvissä ajoin ennen menkkoja eli juuri näinä päiväinä, pinna on kiree ja hermot tiukilla. Sitte kun menkat alkaa niin kaikki tää onkin jo ohi, henkisesti alkaa olla jo raskasta, viidestoista kierto ja huti menee..