Lämmöistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *N*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

*N*

Vieras
Hei!
Mulla on nyt ollu pari viikkoa oviksen jälkeen lämmöt aika koholla 36.9-37.4'C, aattelin ensin vilustumiseksi mutta kun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.. ja kun ei flunssaakaan ole (tullut). Nyt ois vaan sellanen että menkat alkoi tänään kp 31/28-29, mutta lämmöt ei ole laskeneet.. mistähän vois johtua? oon käsittäny että pitäs laskea kun menkat alkaa, ja ennemmin näin on käynykin. Aika hiljaset menkat on ollu eikä paljoa ollenkaa ""kourasuja"".

voihan se olla jonkinlainen tulehdus kuitenkin? Kaikennäköisiä mömmiäisiä on liikkeellä. Tai sitten ne kuuluisat valemenkat? Joillain olleet niukemmat kuin normaalisti, toisilla taas ihan normaalit. Mulla joskus lämmöt laskeneet vasta menkkojen ekana päivänä...
Arvailuksihan se menee, mutta hae testi jos vaivaa, niin pääset kidutuksesta=) Ja jos on nega, käy tohtorilla, ei ole pumpulle terveellistä pitkä kuume/lämpö, vaikka nuori olisikin.
Kerrohan kuulumisia, mitä ilmenee.

Joo, varmaan testailen huomenna, jos ei lämmöt laske. Jos tää ois vaan jotain ekapäivän kuumotusta :) ja sit lekurille tosiaan, sitä oon jo tuumaillu kanssa. Ei ihan normia. :)

Ei mtn :) kivaahan tuo on. Tein acon10:llä (kaikki näkyy sit vaikka ois mikä) ja negaa näytti. Nyt on laskenu, että menee sen piikkiin ettei toinen puoli mun keho kait tajunnu mitä toinen puoli tekee tms. :)

No voi harmi=/ Olis kiva, kun jollain olis toivottua tulosta... Mulla ei sitten taida koko kroppa ymmärtää, mitä sen kuuluis tehdä=)
Pitäisi ehkä viedä se kurssille, jotta ymmärtäisi duuninsa!
Ehkäpä sitten seuraavassa kierrossa sun kroppa ymmärtää paremmin, kun nyt jo puoliksi? Jatkamme siis tahollamme yritystä, onnea kovasti vaan!!!

Yhteistyössä