V
vierailija
Vieras
Kuka osais sanoo mitä maksaa laminaatti 65neliön asuntoon, itse asennettuna?
Joku halpa mut hyvän näköinen
Joku halpa mut hyvän näköinen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka osais sanoo mitä maksaa laminaatti 65neliön asuntoon, itse asennettuna?
Joku halpa mut hyvän näköinen![]()
Ööh... (65m2 - kylpyhuoneen neliöt) x laminaatin hinta (alkaen 5E/m2). Niinku suuntaa- antavasti.Kuka osais sanoo mitä maksaa laminaatti 65neliön asuntoon, itse asennettuna?
Joku halpa mut hyvän näköinen![]()
No voiko sen laminaatin heittää muovimaton päälle?
Me laitettiin. tee tarjouspyyntö jollain remppasivustolla, jos et itse halua asentaa. Hae googlesta remontti ja tarjous sanoilla, niin löydät sivustoja.kyllä voi, laittaisin silti siihen alle solumuovin.
kyllä voi, laittaisin silti siihen alle solumuovin.
Öööö, mitä kuvittelit laminaatin olevan?Mä en laittais mitää muovipitoista muovimaton päälle ja jos jotain laittaisin pitäis sen olla hengittävää materiaalia, esim ohut pahvimainen paperi. Käytännössä en laittais mitään vaan asentasin laminaatin suoraan muovimaton päälle
Mä en laittais mitää muovipitoista muovimaton päälle ja jos jotain laittaisin pitäis sen olla hengittävää materiaalia, esim ohut pahvimainen paperi. Käytännössä en laittais mitään vaan asentasin laminaatin suoraan muovimaton päälle
Sama. Itte asiassa huonolaatuinen muovimatto (paksu matto- ohut pinnoite) ei tosiaankaan kaipaa lisäpehmikkeitä. Jos päälle asentaa, niin se vanha matto kandee vaan pestä huolella ensin. (ja antaa kuivua kans)Mä en laittais mitää muovipitoista muovimaton päälle ja jos jotain laittaisin pitäis sen olla hengittävää materiaalia, esim ohut pahvimainen paperi. Käytännössä en laittais mitään vaan asentasin laminaatin suoraan muovimaton päälle
Muovipinnoite kyllä kannattaisi repiä pois jos on pienintäkään epäilyä siitä, että se olisi saanut alkaalista kosteutta. Mikäli se esim. halkeaa helposti, on muovin hajoamisprosessi alkanut ja se matto voi tuottaa sisäilmaan VOC:ja