lakko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti ja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti ja vaimo

Vieras
meillä nyt semmoinen tilanne, että mies on seksilakossa niin kauan kun mun paino on ns normaali. :headwall: jotekin outo tilanne... lapset 3 v ja 4 kk aliotin sen kunniaksi painonvartijoissa, mutta sekin kestää...

Ei oo totta! En oo koskaan ymmärtänyt enkä hyväksynyt seksin käyttämistä jonain palkintona tai kiristyskeinona, sehän on ihan sairasta!! Yleensähän tähän sortuu naiset ("en anna jos meet kaljalle") mutta näköjään miehet osaa olla yhtä idiootteja. ARGH!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 19:08 äiti ja vaimo kirjoitti:
meillä nyt semmoinen tilanne, että mies on seksilakossa niin kauan kun mun paino on ns normaali. :headwall: jotekin outo tilanne... lapset 3 v ja 4 kk aliotin sen kunniaksi painonvartijoissa, mutta sekin kestää...

Siis en ole ennen moista kuullut, että mies kiristäs seksillä... Naisethan tota harrastaa.. Niin ja jos toista rakastaa, ni kyllä se seksi maistuu vaikka olis vielä lapsista muutama lisäkilo...

Vastaa vaan ,että lakko voi olla sinun kanssa, mutta ei tarvitse kaukaa hakea kun on jo jonoksi asti:) voi tulla mustasukkaiseksi.
Kyllä mä laittaisin tuollasen ukon kulkemaan ja kauas! :laugh:

Näitä löytyy.Pistä äijäs tiukoille.Lähdet lenkille ja kuntosalille tai jumppaan ja mies hoitaa penskat.Samonin sapuskan kassa, kun kevennät ruokavaliotasi mies samoin.
Jos tulee mutinoita, sitä saa mitä tilaa.
Keskinäinen helyys ei ole kiloihin sidottu.
Koita pärjätä ja pysy naisena.

Taitaa olla lastesi isä mustasukkainen syntyneestä vauvasta sinulle tai jopa siitä, että otatkin aikaa itsellesi, etkä anna sitä hänelle heti kun vauvaltas pääset...Luulenpa, että siksi hän sinua sanoin loukkaa. Tosi iljettävästi sanottu, mutta joskus kannattaa myös miettiä, mitä niiden taakse voi kätkeytyä... ehkäpä hänkin haluaa kokea olevansa Tärkeä sinulle. Jokaisella äidillä, varsinkin vastasynnyttäneellä on oikeus myös omaan aikaan, pidä siitä tiukasti kiinni. :heart:

:\| kauheeta!!!!!! oikeestikko,voiko sun miehes olla noin S.I.K.A.? :o huh,huh... anteeksi vain,mutta jotenkin tuntuis että sun miehes ei oikeen arvostais sua,anteeksi vaan...mun ukko jos ois tollanen niin pihalle pistäisin ja vieläpä alta aika yksikön!! \|O

Jos mun mieheni etes vihjaisi tuollaista, ulkoruokintaan joutuisi... :laugh:
Itse kun valittelin ylimääräisiä kilojani, mies vain totesi, että "ompahan enemmän, mitä rakastaa"!! Mut mulla onkin ihana mies... :heart:

Yhteistyössä