Lakko alkaa huomenna.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mä olen taas putsannut ja puunannut kodin sellaiseen mukavaan perus siistiin kuntoon ja kun mies saapuu kotiin, niin jo 10 min kuluttua on ilmestynyt tyhjä leipäpussi pöydälle.

Pikku juttu, tiedetään, mutta kun olen yli 2h kanniskellut huutavaa vauvaa ja siinä samalla kahdesti nukuttanut tuon keskimmäisen, joka herää vauvan itkuun ja samalla siistinyt paikkoja, niin ei paljon naurata.

Mä en meinaa täällä enää siivota, mä aloitan huomenna lakon.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
alota vaan, sulle ei tartte liksaa edes maksaa

Ei mulle, mutta siivoojalle pitää. Ja sen liksan maksaa sitten mies sieltä ihan omasta lompakostaan :kieh:

Vaihtoehtoisesti voidaan pitää yt-neuvpttelut joissa keskustellaan mm. siitä että mihin tyhjät leipäpussit kuuluvat ja mitä seuraa siitä jos niitä on muualla kuin siellä missä pitää.

mitä siivoat ja puunaat. anna mennä paskaseen kuntoon. Kyllä mun ukko siivoo ilman lakkoja. Kato kuule asioita voipi tehdä yhdessäkin tai olet opettanut perhees ukkos
ettei heidän tarvi tehdä mitään. älä kuule muori itke vaan kärsi nahoissas eipä kuule kiinnosta.

Joo totahan se on.
Ja sitten kun lapset vielä kasvaa niin pikkukoululaisilta tuppaa juttuja aina silloin tällöin "unohtumaan" pöydille ja lattioille sun ties minne :kieh:

Eli vaikka kuinka koitat opettaa sekä miestäs että jälkikasvuas ( poikia täällä ) niin ihan turhaa työtä se joskus tuntuu olevan :D

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mitä siivoat ja puunaat. anna mennä paskaseen kuntoon. Kyllä mun ukko siivoo ilman lakkoja. Kato kuule asioita voipi tehdä yhdessäkin tai olet opettanut perhees ukkos
ettei heidän tarvi tehdä mitään. älä kuule muori itke vaan kärsi nahoissas eipä kuule kiinnosta.

No en anna mennä paskaseen kuntoon, tässä perheessä kun asuu lapsiakin.

Yhdessä monasti tehdään ja tuo mies on kyllä itseasiassa sellainen joka siivoaa ilman pyytämistäkin...tänään vaan mulla on huono päivä jolloin leipäpussistakin muodostuu iso asia.

Kyllä se leipäpussi olisi varmaan tiensä roskiin löytänyt viimeistään aamulla mutta juuri tällä hetkellä, yltiö väsyneenä se ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
alota vaan, sulle ei tartte liksaa edes maksaa

Ei mulle, mutta siivoojalle pitää. Ja sen liksan maksaa sitten mies sieltä ihan omasta lompakostaan :kieh:

Vaihtoehtoisesti voidaan pitää yt-neuvpttelut joissa keskustellaan mm. siitä että mihin tyhjät leipäpussit kuuluvat ja mitä seuraa siitä jos niitä on muualla kuin siellä missä pitää.

Mä voin ryhtyä tukilakkoon :D Ekä tosin täälläkin ois sen normilakon aihetta. Meillä sama juttu tänään. Pöydällä oli tyhjä leipäpussi JA leikkelepaketti :kieh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Joo totahan se on.
Ja sitten kun lapset vielä kasvaa niin pikkukoululaisilta tuppaa juttuja aina silloin tällöin "unohtumaan" pöydille ja lattioille sun ties minne :kieh:

Eli vaikka kuinka koitat opettaa sekä miestäs että jälkikasvuas ( poikia täällä ) niin ihan turhaa työtä se joskus tuntuu olevan :D

Lasten sotkut sentään ymmärtää ja ne on vain pakko hyväksyä. Mutta että aikuinen mies ei saa leipäpussia roskiin kun se tyhjenee...se ärsyttää.

Kaipa tää tästä sitten, kun saa vähän enempi nukuttua. Ei kestä kun 17v 11kk niin kaikki lapset ovat täysi-ikäisiä ja ne voi potkasta mäjelle...ehkä sitten siis *haukotus*

Sama juttu, minä siivoan ja mies sotkee. Ärsyttää että se työntää tyhjät maitotölkit takaisin jääkaappiin ja tyhjät leipäpussit kaappiin tai pöydälle. Jättää likapyykkinsä lojumaan tai työntää ne eteisen naulakkoon. Mitään väliä ei ole millään järjestyksellä, eikä se ikinä osallistu tiskaukseen tai pyykkäykseen, eikä siivoukseen. Kerran se huuhteli tiskit kun minä tiskasin. Vain sen takia kun odotin esikoista 9:llä kuulla. Toista odottaessa tuota ihmettä ei sitten enää tapahtunutkaan...

Yhteistyössä