Lakanat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis hetkinen... jos sä vaihdat lakanat kerran viikossa ja tuuleta kahden viikon välein, niin sithän vain jokatoiset lakanat saa tuuletuksen?

Mä teen just toistepäin.

Niin, siis vaihdan petivaatteet kerran viikossa ja tuuletan peitot ja patjan yms. n. kahden viikon välein. Meillä vauva hikoilee ika paljon ja muutenkin on koiran karvaa petissä, kun vaatteissa väkisin kantautuu. Omia petivaatteita ei tule vaihdettua ja tuuletettua yhtä usein! Pitäisi kyllä. Mitä mieltä te olette?

Vaihdan silloin tällöin n. kahden viikon välein. En kylläkään ""katso kalenterista"". En ole tuuletellut, enkä kanna huonoa omaa tun toa, kukin tyylillään...;-)

Olen vaihtanut näköjään järkyttävän harvoin, kerran parissa kuukaudessa... No joo, on se kyllä tullut välillä mieleen, että pitäisi vaihtaa, mutta aina joku muu asia on mennyt edelle tärkeämpänä. Ja vauvahan nukkuu lakanoilla vaatteet päällä, eihän siinä tule ihokosketusta? Eikä lakanat tule edes hikisiksi, vaatteethan ne likaantuvat? Vaunujen lakanan olen kyllä vaihtanut sänkyä useammin, kun se näyttää tulevan likaiseksi helpommin ja varsinkin siitepölyaikaan vaihdoin välillä melkein päivittäin. Tosin ennen, kun vauva oli pienempi, vaihdoin myös sängyn lakanan useammin, kun vaavi vielä pissasi ohi vaipan, mutta nyt ei ole enää sellaista tapahtunut.

Yhteistyössä