Laivalle kolmen lapsen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse kolmen lapsen äitinä kannattaisin ajatusta siitä ettei kannata ottaa lapsia mukaan katsomaan tuota ällöttävää kännäystä ;( ajatelkaa nyt. Pieni lapsi yksinm isossa laivassa ja ku Äidin mihen vangemmat juo niin ;( Itse olin meidän 2,5v Benjamin-pojan kanssa risteilyllä ja KAIKKI JOI JA OLI VITUN KIVAA!!
 
Asenteella vaan.. Pysytte erossa öykkäröivästä appiukosta ja nautitte reissusta.
Me just oltiin europalla, meil 4 lasta (9v, 7v,4v ja 1v). Kivaa oli kaikilla. Meil oli isot rattaat mukana ja pienin nukkui niissä ihan lennossa (mm.terminaalissa ja laivasta poistuttaessa).

Meillä oli perhehytti, tv, pleikkari, jääkaappi jne..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti68:
Itse kolmen lapsen äitinä kannattaisin ajatusta siitä ettei kannata ottaa lapsia mukaan katsomaan tuota ällöttävää kännäystä ;( ajatelkaa nyt. Pieni lapsi yksinm isossa laivassa ja ku Äidin mihen vangemmat juo niin ;( Itse olin meidän 2,5v Benjamin-pojan kanssa risteilyllä ja KAIKKI JOI JA OLI VITUN KIVAA!!

Höh, meil oli ainakin kivaa. Oltiin leikkipaikoilla, lapsille oli paljon ohjelmaa. Sitte kun tuli ilta mentiin hyttiin, herkuteltiin, pelattiin uunoa ja katteltiin leffa...
 
Me oltiin ihan vaapehtoisesti ja oma-aloitteisesti laivalla syyskuussa. Nuorin oli sillo 3 kk, sitten oli mukana 3,5 v ja 4,5v lapsemme. Hyvin se meni. Isi siinä kovilla oli kun mä olin kiinni vauvassa niin noi vanhemmat riiviöt jäivät sitten isin kontolle.
 
risteilyt oman perheen/kavereiden kesken on kivoja ja oikeella asenteella menee mukavasti pientenkin lasten kanssa. mutta mäkään en kyllä lähtis lasten kanssa kattelemaan aikuisten ryyppäämistä vaan jättäsin suosiolla väliin. meillä oli vähän vastava tilanne, kyseessä anopin 60-vuotisjuhlat laivalla. mä jäin lasten kanssa kotiin ja mies kävi juhlimassa äitiään. meno oli ollu just sitä, mitä mä vähän ounastelinkin eli hyvä että ei lasten kanssa lähetty.
 

Yhteistyössä