Laivalla kyllä näkee sitä pettämistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
Oli huvittavaa seurata laivalla kun mies kellä sormus vasemmassa nimettömässä Lämppäsi ainakin 4eri naista,ihan suoraa perseessä kiinni,suukottelua yms...Missä mahtoi olla vaimo sillä hetkellä.Mutta eipä nuo naisetkaan sen paremmin musta käyttäydy kun antaa varatun tolla tavalla lääppiä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Asiasta kukkaruukkuun, perhoinen! Jos oot poissa pidempään niin ilmoita S:lle. Täällä on vähän kolea ilmapiiri joten parempi että ilmoitat itse :)

mä ilmoitin jo sen että oon huomisen mutta huomenna tiedän sen keskiviikon..kattoo ton likan vointia ja jos käydään uusiks siellä yksityisellä..
Ai on vähän sellainen ilmapiiri,voi vehnä :|

KERLI: Reissu meni super hyvin ,paitsi se ruoka puoli kiukuttaa vieläkin.Mutta muuten oli hauskaa :) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Asiasta kukkaruukkuun, perhoinen! Jos oot poissa pidempään niin ilmoita S:lle. Täällä on vähän kolea ilmapiiri joten parempi että ilmoitat itse :)

mä ilmoitin jo sen että oon huomisen mutta huomenna tiedän sen keskiviikon..kattoo ton likan vointia ja jos käydään uusiks siellä yksityisellä..
Ai on vähän sellainen ilmapiiri,voi vehnä :|

KERLI: Reissu meni super hyvin ,paitsi se ruoka puoli kiukuttaa vieläkin.Mutta muuten oli hauskaa :) :D

Laitoin sulle galleriaan viestiä tarkempaa tietoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ne on nuo laivareissut ihan oma maailmansa. Harvemmin samoihin ihmisiin enää törmää uudestaan.

onko susta laivalla pettäminen sitten salittua?Se on laiva juttu ja maissa sitten eri juttu?

Ei toki, mutta moni tuntuu ajattelevan niin. Ite lähtisin mieluummin perheen kanssa ihan päihteettömälle rentoutumislomalle mikäli budjetti antais periksi.

Juu, muutama kundi oli Vikingille menossa ja he juttelivat bussissa kovaan ääneen risteilyn näkymistä. Sopivat siinä sitten keskenään, että mitä tapahtuu laivalla, jää laivalle. Eli kotiväelle ei sitten kielitä. Ikivanhaan kaavaan sopien yksi kundi julisti rakastavansa vaimoaan ja torjuvansa kauhistuneena ajatuksenkin pettämisestä. En onneksi joutunut samalle laivalle, mutta arvaan, että julkiuskollinen oli ensimmäisenä tunkemassa kättään vieraan naisen hameen alle.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Juu, muutama kundi oli Vikingille menossa ja he juttelivat bussissa kovaan ääneen risteilyn näkymistä. Sopivat siinä sitten keskenään, että mitä tapahtuu laivalla, jää laivalle. Eli kotiväelle ei sitten kielitä. Ikivanhaan kaavaan sopien yksi kundi julisti rakastavansa vaimoaan ja torjuvansa kauhistuneena ajatuksenkin pettämisestä. En onneksi joutunut samalle laivalle, mutta arvaan, että julkiuskollinen oli ensimmäisenä tunkemassa kättään vieraan naisen hameen alle.

Miten niin? Vai oliko tuo ironiaa? Jos jo valmiiksi uhoaa, että pettää, niin loppupeleissä onkin sitten hytissä kutoen sukkaa? Kyllä minä uskon, että jos jo valmiiksi päättää, että ei petä, niin ei petä.

Meillä tehdään laivareissut aina lasten kanssa, heidän lempilomapaikkansa.

Muakin kerran laivalla yritti iskeä joku 40v ukko (olin itse 20v). Totesin sille: "Älä viitti, sullakin on kotona vaimo ja lapset ja oikeesti välität niistä ihan kauheesti. Mieti nyt, mitä nekin ajattelisi." Äijä totesi: "Kiitos kovasti, annoit ajattelemisen aihetta. Taidankin mennä hyttiin nukkumaan." En sitten tiedä tekikö niin, mutta ainakaan baarin puolella ei enää näkynyt. Silloin tunsin kyllä olevani hyväntekijä, mut voipi olla, että sädekehä oli turha :)