Laiva/juna -tarjouksesta kysyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maalainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maalainen"

Vieras
Voisko joku viisaampi vääntää mulle rautalangasta, kun perhelippu meno-paluu maksaa 259,56e 2aik + 2junioria. (maksetaankos muuten 1v ja 2v jotain, vai meneekö sylipaikalla ilmaiseksi?) Niin jos otan tuon laiva/juna paketin, niin vähennetäänkö se -50% suoraan tuosta loppusummasta vai miten?
Oon viimeks lapsena junalla matkannu eikä siis ole tarvinnu ite lippuja varailla niin tuntuu että himppasen pihalla oon. :D

Viisaammat korjatkoon oikein, mutta mä oon ollu siinä uskossa, että toi -50 % menee täyshintaisesta lipusta, ja siksi kannattaa tsekata noi liput, että kummat tulee halvemmaksi, normiliput alennuksella vai perhelippu/ryhmälippu.

Elikkäs sun täytyy kaikille ostaa omat normaalihintaiset liput ja siitä tulee se -50%. 1- ja 2 vuotiaat menee tietääkseni ilmaiseksi. Liput pitää käydä ostamassa lipunmyyvistä paikoista, ei voi esim. netistä ostaa tai puheinmyynnistä ja sit täytyy olla mukana se kuitti et olet laivamatkan maksanut.

En ole varma, miten nykyään, mutta aiemmin tarjoushinnat on laskettu normaalihintaisesta junalipusta. Yksi alle 17-vuotias matkustaa normaalihintaisen lipun ostavan aikuisen kanssa veloituksetta. Eli jos on kaksi aikuista, joilla aikuisten lippu, niin kaksi lasta pääsee heidän kanssaan veloituksetta, mutta sitten nuo ihan pienimmät voi olla, etteivät tarvitse lippua ollenkaan eli pääsette koko porukka kahden aikuisen hinnalla normaalisti. Jos käytättte alennuksen, te aikuiset saatte kaksi lippua yhden hinnalla ja lapsille ostatte kaksi lastenlippua eli taas tulee yhteensä kahden aikuisen lipun hinta, koska lastenlippu on puolet normaalihintaisesta matkalipusta. Edellyttää tietysti, että sylilapsista ei mene maksua. <--tämä perustuu muistikuvaan, ei ole tarkistettu fakta.

Itse mentiin tosiian keväällä tuolla laiva-junalipulla ja silloin täytyi myös junnulle ostaa oma lippu ja siitä tuli sit se 50% ale. Eli alennusta ei saanut perhelipusta. Kokeilin sitä että olisko mennyt silleen et aikuisille aleliput ja sit juniori meidän seurassa ei onnistunut.
Kannattee laskea kumpi tulee halvemmaksi perhelippu vai kaikille omat ja alet päälle.

Yhteistyössä