L
laivaa
Vieras
Itsellä oli noita Piltin "vanhoja" laivamerkkejä paljon, jotka lähetin ja kaikki kolme kirjaa saapuivat eilen!
Aika jännä vaan, että kun tiedustelin toukokuun alussa asiaa Piltiltä, niin TÄNÄÄN tuli vastaus, jossa oli oikeen kuva, mitkä etiketit EI käy ja ne yliruksatut olivat juuri noita laiva-etikettejä...
Aika outoa, mutta pääasia, että kirjat tuli =)
Aika jännä vaan, että kun tiedustelin toukokuun alussa asiaa Piltiltä, niin TÄNÄÄN tuli vastaus, jossa oli oikeen kuva, mitkä etiketit EI käy ja ne yliruksatut olivat juuri noita laiva-etikettejä...
Aika outoa, mutta pääasia, että kirjat tuli =)