Laiva-etiketit kävivätkin Bona/Piltti-keräykseen!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laivaa

Vieras
Itsellä oli noita Piltin "vanhoja" laivamerkkejä paljon, jotka lähetin ja kaikki kolme kirjaa saapuivat eilen!
Aika jännä vaan, että kun tiedustelin toukokuun alussa asiaa Piltiltä, niin TÄNÄÄN tuli vastaus, jossa oli oikeen kuva, mitkä etiketit EI käy ja ne yliruksatut olivat juuri noita laiva-etikettejä...

Aika outoa, mutta pääasia, että kirjat tuli =)
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä