Laitteisiin nojailevat läskit kuntosalilla!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että tämmöstä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että tämmöstä!

Vieras
Monesti vain huvittaa, mutta sitten taas niin ärsyttää! Itse kun treenaan säntillisesti omaa kunto-ohjelmaani noudattaen, joudun usein pyytämään rupattelevia istuskelijoita siirtymään sivummalle varaamasta turhaan laitteita. Monesti saan vihaisia mulkaisuja osakseni, vaikka ihan ystävällisesti kysyn, että oletko jo valmis, voinko tulla ym.

Yhtenä päivänä seurasin, kun kaverukset treenasivat. Hoikka, lihaksikas nainen siirtyi sutjakasti laitteesta toiseen, kun hänen pulska ystävänsä ihan oikeasti vain istuskeli viereisissä laitteissa ja koko ajan puhua pälpätti. Treenaaja yritti laskeskella toistojaan, mutta eihän siitä mitään tullut, kun toinen vain paasaa. Ei varmasti saanut kunnolla harjoiteltua. Ilkeämielisesti ajatuksissani sanoin naiselle, että ei pelkkä salilla oleilu sua laihduta.. :D

Toisen kerran oli sellainen tilanne, että saliemäntä esitteli (lihavalle) naiselle laitteita. Nainen oli kai juuri liittynyt kuntosalin jäseneksi ja he kävivät tämän ohjelmaa läpi. Saliemännällä sattui olemaan aikaa, ja hän laittoi naisen tekemään liikkeet itse vieressä odotellen. Kun vatsalihaksia piti alkaa tehdä, nainen totesi, että en mä nyt jaksa, teen nää sitten kotona! :laugh: Jos olis kotona aiemmin tehnyt, tuskin olis sellaset vararenkaat ympärillä! Minkähän takia sinne salille tullaan!? Ehkä just siks, että siellä sä treenaat!

Joo, aikalailla samoja ajatuksia. Enkä siis todellakaan tarkoita etteikö salille sais tulla kunnossa missä hyvänsä, mutta jos sinne tullaan, niin kiitoksia vaan sitten tekemäänkin ihan reippaasti.

Minua myös huvittaa nämä lihavat "ystäväni", jotka selittävät kun käyvät salilla ja "jumpassa" 3-4 kertaa viikossa - silti mihinkään ei ole mahamakkarat ym hyllyvät osat kropastaan hävinneet. Todellista kuntoilua....

Minua myös huvittaa nämä lihavat "ystäväni", jotka selittävät kun käyvät salilla ja "jumpassa" 3-4 kertaa viikossa - silti mihinkään ei ole mahamakkarat ym hyllyvät osat kropastaan hävinneet. Todellista kuntoilua....

Sitten kun on niitäkin jotka tekevät ahkerasti kyllä, mutta se 1kg tikkarin nostelu tai 10kg paino jalkaprässissä ei niin ihmeitä saa aikaan..

Voiko ihminen oikeasti kuvitella tehneensä jotain oman kuntonsa ja hyvinvointinsa eteen, kun on ensinnäkin ostanut kalliin kuntosalikortin, järjestänyt aikaa siihen, että pääsee salille lähtemään, mutta kuitenkin siellä ollessaan vain nojailee ja juoruaa? Mun on vaikea ymmärtää niitä, jotka näin tekee. Silti olen vuosien varrella huomannut, että näitä ihmisiä on paljon.

[QUOTE="aapee";24004337]Voiko ihminen oikeasti kuvitella tehneensä jotain oman kuntonsa ja hyvinvointinsa eteen, kun on ensinnäkin ostanut kalliin kuntosalikortin, järjestänyt aikaa siihen, että pääsee salille lähtemään, mutta kuitenkin siellä ollessaan vain nojailee ja juoruaa? Mun on vaikea ymmärtää niitä, jotka näin tekee. Silti olen vuosien varrella huomannut, että näitä ihmisiä on paljon.[/QUOTE]

Olen ihmetellyt monesti samaa!

[QUOTE="aapee";24004351]Toki, mutta nyt en puhukaan heistä. :D[/QUOTE]

Treenaan lähinnä ammattilaisten ja aktiiviharrastajien kanssa joten ei paljon pääse valittamaan mistään komediasta. Se on kumma juttu, että esim. pakkotoiston salikomediaa ketju on täynnä eri lajien voimaharjotteluliikkeiden haukkumista

Ja kyllä sitä itsekkin on tullut kieroonkatsomisen kohteeksi jouduttua kun on mennyt jollekkin "fitass" salille vieraalla paikkakunnalla. Kerrankin tein ylöstyöntöä niskan takaa ja joku bodaripelle piti sitä rumimpana niskantakaapunnerruksena ikinä.

Miten se sinulta on pois jos joku muu tekee vähemmän tehokkaasti? Eiköhän ole hyvä kuitenkin että nämä "läskit" käyvät kuntosalilla edes tekemässä jotain? Ehkä tuo on heidän tapansa totutella liikuntaan?

Ja, ei, en ole itse tuollainen, vaan treenaan hyvinkin tehokkasti.

Miten se sinulta on pois jos joku muu tekee vähemmän tehokkaasti? Eiköhän ole hyvä kuitenkin että nämä "läskit" käyvät kuntosalilla edes tekemässä jotain? Ehkä tuo on heidän tapansa totutella liikuntaan?

Onhan se hyvä että tekevät jotain,mutta rahojansa siinä hukkaan laittavat. Vaikka ei ole minulta pois...mut turha sitten tulla kitisemään ettei ole rahaa kun salikorttikin on niin kallis...
Halvemmaksi tulisi tehdäö vaikka kävelylenkkejä (samalla laihtua) ja nostella vaikka halkoja metsästä!

On se siinä mielessä "joiltakin pois" että joutuu hyvin usein odottamaan itse laitteisiin pääsyä/pyytää siirtymään siitä pois.

Mä olen kyllä salilla kun salilla pystynyt aina vetämään tehokkaan treenin huolimtatta muiden tekemisistä. Eli muiden ihmisten käyttäytymisellä ei ole koskaan ollut mitään vaikutusta mun treeneihin. Ei edes ärsytys muodossa. Mun puolesta jokainen tehköön niin kuin itselle parhaiten sopii. Osaan joko kysyä että onko laite vapaa, tai tehdä jotain muuta sillä välillä. Näitä nojaamistapauksia on kuitenkin aika harvon. Ja olen käynyt eri saleilla n, 15 vuotta. Ei kaikilla ole samaa motivaatiota treenata, ja jotkut voi oleilla salilla vain oleilun ilosta. Mistä sen tietää, ja miksi sekään olisi väärin, kun siitä kuitenkin maksavat ihan samalla lailla?

Niin joo, ja en koskaan treenaa kaverin kanssa, eli salille menen aina yksin, näin saan treenata rauhassa ja omaan tahtiin, muista välittämättä. Mulle tuo kun on sitä iki omaa aikaa.

Tää läski käy ohjatuilla jumppatunneilla sekä välillä paceissa. Tehokas 40minuuttinen ilman mitään ylimääräistä ku liikuntaan

Eipähän tarvii muiden kommentoida jos oma kunto ei riitä salilla jatkamaan jonkun laitteen jälkeen ja tahtoo pitää pienen tauon tai kotiäitinä haluaa siinä samalla jakaa kuulumiset ystävän kanssa.

Yhteistyössä