laittakaas teidän mielestä rumia nimiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Raija. Tuo nimi on saanut jo lapsuudesta asti varpaankynteni rullalle.

Toinen kaamea on Jesse. Mielestäni sopii koiralle.

Ei välttämättä karmea nimi, mutta huvittava (luin jostain, että olisi tämänniminen lapsokainen kastettu) oli Nuppu Peppi. Ei taida olla vanhemmilla sananmuunnokset hallussa. :D

jos rumista nimistä,niin kyllä ne viittaa johonkin ällöttävään kuten Yrjö tai Jessica(jessika se kuitenkin lausutaan).Norminimet kuten Pirjo tai Matti tms. eivät ole rumia,mutta en moisia nimiä laittaisi lapselleni.

Reija, Raisa, Riikka, Päivi ja Maisa ovat jo kauan aiheuttaneet kylmiä väreitä & hammasärkyä.
en pysty myöskään ymmärtämään nimiä Juuso, josta saan aina mielleyhtymään juustoon
tai Tua.. eikös viijä samantien (tuo ja vie)!

Nämähän on makuasoita. En tiedä voiko nimeä sanoa rumaksi, mutta itse en tykkää: Irene, Marina, Irmeli eli tuollaisista narisevista nimistä.
Enka 90 luvun c villitys tai pitkistä nimistä kuten Jannica, Julietta jne. Toisena nimenä ok ja muutenkin kait, mutta ei mun makuun.
Poikien nimistä mua ei sytytä esim : Kerkko, Raikko, Pirkka jne

[QUOTE="Sanni";26985996]Kiitos kun et tykkäää nimestäni ja se on sinusta ruma :D minä en kyllä menis sannoman mikä on ruma nimi ja mikä ei .. Pitäisin ihan omassa mielessä tämmöiset :D[/QUOTE]

Peesiä!
Minkähän ikäisiä ovat nämä mamma jotka tänne vastailee jostain tuppukylien perukoilta? :)

Marilla on aivan kammottava nimi.Kaikki Marillat ovat oksettavia nenäkkäitä paskiaisia.Ja nimi muistuttaa marinadia.Se ei varmaan ole edes nimi.Jos laitatte lapsenne nimeksi Marilla pilaatte lapsenne elämän.