Laittakaas taas omia kuvia

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Siellä olis muute ollu aikalailla hienompikin nakukuva jos olis tarpeeksi pitkälle jaksanu selata ;)
Oliko se sun :eek: se oli kyl kaunis muttei nakukuva :saint:
Minä ite, viikot 37 ja jotain tästä kakkosesta. Ja tosiaan kekkuloin siellä studiossa 1,5 tuntia ihan nudena, siinä kuvassa on päällä pelkkä huivi peittämässä.

Siellä olis muute ollu aikalailla hienompikin nakukuva jos olis tarpeeksi pitkälle jaksanu selata ;)
Minä ite, viikot 37 ja jotain tästä kakkosesta. Ja tosiaan kekkuloin siellä studiossa 1,5 tuntia ihan nudena, siinä kuvassa on päällä pelkkä huivi peittämässä.
Hitto multa meni tää kuva sit ihan ohi... Mun mielestä tuollaset kuvat on kauniita... Kaverista on kanssa otettu raskausaikana studiokuva...

laita profiiliin se kuva :attn: :heart:

Kuin mä sen saan rohviiliin?
lataa kuva imageshackin kautta, katso että koko on oikea ei liian iso eikä liian pieni...
kopioi linkki "direct link"
mene muokkaan tietojasi, laita kuvaus kohtaan [ img]linkki[ /img] ilman noita välilyöntejä!!!

vieras
Ai mun alastonkuvako täällä nyt on paheennusta aiheuttanu. :/ Ette vissiin ennen ole nakua ihmistä nähny? B) Joo, ei tosiaan ollu tarkoitus sitä tänne levitellä, mutta jos jotakuta nyt kovin kiinnostaa, niin toivottavasti uteliaisuutenne on tyydytetty!
Häiritsi kuitenkin sen verran että olit sen alastonkuvasi poistanut?!?

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/30686/1023953.jpg
Se kaveri joka oli avoimella ihmetteli että miten sä voit olla viiden lapsen äitinä tuon näköinen. :D Ja positiivisessa mielessä siis. :)

Nii, se on ku kiirettä pitää, ei kerkiä olemaan paikoillaan ja hirvee ressi koko ajan päällä :D ..Pikkuhiljaa kuihtuu rusinaks :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Tosi nättejä kaikki =)

En ees omaa kehtaa laittaa, nauraa harakatkin pihalla :D
No laitat!! :)
Joo laita laita, olis kiva nähä kenen kanssa juttelee :D :wave:
Tiedä jaksaako sitä paskasadetta tänään, kun sitähän tulee ihan varmasti tällä palstalla. Miks sulla on tollanen tukka, ootpa vanhan näkönen, kauhee paita jne. :whistle: :LOL:

Tosi nättejä kaikki =)

täää??
Niin siis mun vastaus oli kuusmiinukselle, peesasin vaan sua :D

Tosi nättejä kaikki =)

Tiedä jaksaako sitä paskasadetta tänään, kun sitähän tulee ihan varmasti tällä palstalla. Miks sulla on tollanen tukka, ootpa vanhan näkönen, kauhee paita jne. :whistle: :LOL:
No pistäs ees meseen näytille hetkeks :D

Yhteistyössä