Oliko se sun se oli kyl kaunis muttei nakukuva :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Siellä olis muute ollu aikalailla hienompikin nakukuva jos olis tarpeeksi pitkälle jaksanu selata
Oliko se sun se oli kyl kaunis muttei nakukuva :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Siellä olis muute ollu aikalailla hienompikin nakukuva jos olis tarpeeksi pitkälle jaksanu selata
Minä ite, viikot 37 ja jotain tästä kakkosesta. Ja tosiaan kekkuloin siellä studiossa 1,5 tuntia ihan nudena, siinä kuvassa on päällä pelkkä huivi peittämässä.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Oliko se sun se oli kyl kaunis muttei nakukuva :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Siellä olis muute ollu aikalailla hienompikin nakukuva jos olis tarpeeksi pitkälle jaksanu selata
Hitto multa meni tää kuva sit ihan ohi... Mun mielestä tuollaset kuvat on kauniita... Kaverista on kanssa otettu raskausaikana studiokuva...Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Minä ite, viikot 37 ja jotain tästä kakkosesta. Ja tosiaan kekkuloin siellä studiossa 1,5 tuntia ihan nudena, siinä kuvassa on päällä pelkkä huivi peittämässä.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Oliko se sun se oli kyl kaunis muttei nakukuva :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Siellä olis muute ollu aikalailla hienompikin nakukuva jos olis tarpeeksi pitkälle jaksanu selata
laita profiiliin se kuva :attn: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Minä ite, viikot 37 ja jotain tästä kakkosesta. Ja tosiaan kekkuloin siellä studiossa 1,5 tuntia ihan nudena, siinä kuvassa on päällä pelkkä huivi peittämässä.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Oliko se sun se oli kyl kaunis muttei nakukuva :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Siellä olis muute ollu aikalailla hienompikin nakukuva jos olis tarpeeksi pitkälle jaksanu selata
lataa kuva imageshackin kautta, katso että koko on oikea ei liian iso eikä liian pieni...Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Kuin mä sen saan rohviiliin?
Saisko jotekin linkillä?Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Kuin mä sen saan rohviiliin?
Ihanat hiukset ja nättikin oletAlkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:täällä miusta kuvatuksia...
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Saija81
Kiitti! Mulla tuo hiusmuoti tuppaa vaihtumaan aika usein...myös värien osalta. Nyt musta, jossa sinisiä raitoja... =)Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ihanat hiukset ja nättikin oletAlkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:täällä miusta kuvatuksia...
Mulla vaihtuu kanssaAlkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Kiitti! Mulla tuo hiusmuoti tuppaa vaihtumaan aika usein...myös värien osalta. Nyt musta, jossa sinisiä raitoja... =)Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ihanat hiukset ja nättikin oletAlkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:täällä miusta kuvatuksia...
Häiritsi kuitenkin sen verran että olit sen alastonkuvasi poistanut?!?Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Ai mun alastonkuvako täällä nyt on paheennusta aiheuttanu. :/ Ette vissiin ennen ole nakua ihmistä nähny? B) Joo, ei tosiaan ollu tarkoitus sitä tänne levitellä, mutta jos jotakuta nyt kovin kiinnostaa, niin toivottavasti uteliaisuutenne on tyydytetty!
No laitat!!Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Tosi nättejä kaikki =)
En ees omaa kehtaa laittaa, nauraa harakatkin pihalla
No eihän tossa edes näkynyt tissit ja rämemajava kuten siinä toisessa!Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Siellä olis muute ollu aikalailla hienompikin nakukuva jos olis tarpeeksi pitkälle jaksanu selata
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Se kaveri joka oli avoimella ihmetteli että miten sä voit olla viiden lapsen äitinä tuon näköinen. Ja positiivisessa mielessä siis.Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/30686/1023953.jpg
Joo laita laita, olis kiva nähä kenen kanssa juttelee :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:No laitat!!Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Tosi nättejä kaikki =)
täää??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Joo laita laita, olis kiva nähä kenen kanssa juttelee :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:No laitat!!Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Tosi nättejä kaikki =)
Tiedä jaksaako sitä paskasadetta tänään, kun sitähän tulee ihan varmasti tällä palstalla. Miks sulla on tollanen tukka, ootpa vanhan näkönen, kauhee paita jne.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Joo laita laita, olis kiva nähä kenen kanssa juttelee :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:No laitat!!Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Tosi nättejä kaikki =)
Niin siis mun vastaus oli kuusmiinukselle, peesasin vaan suaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:täää??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Joo laita laita, olis kiva nähä kenen kanssa juttelee :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:No laitat!!Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Tosi nättejä kaikki =)
No pistäs ees meseen näytille hetkeksAlkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Tiedä jaksaako sitä paskasadetta tänään, kun sitähän tulee ihan varmasti tällä palstalla. Miks sulla on tollanen tukka, ootpa vanhan näkönen, kauhee paita jne.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Joo laita laita, olis kiva nähä kenen kanssa juttelee :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:No laitat!!Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Tosi nättejä kaikki =)
Olet näköjään Utsjoelta kotoisin. Et sattuisi tuntemaan Nurmisen Niinaa?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:tuossahan tuo (tosi edustavana)
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sennafan