Laittakaas kokemuksia Keventäjissä laihduttamisesta!

Olen ennen kuopusta onnistunut laihduttaan ihannemittoihin paikkareissa,mutta nyt en millään viitsis..Siis kun medän paikkakunnalla ei omaa ryhmää oo,joten pitäis aina ajaa naapurikaupunkiin...
Onko kukaan onnistunut tuolla keventäjissä?
 
The titityy
En suosittele Keventäjiä.
Olin siinä viikon ja käyttämättä jäi se ohjelma. Hyvin vaikea ja aikaavievä.

Siinä on kuitenkin tuo 2 vkon rahat takaisin jos et ole tyytyväinen-systeemi.
Että voihan sitä kokeilla ja jos ei siinä kahdessa viikossa tykästy, niin asiakaspalveluun s-postia ja rahat palautetaan.
 
Minä taas voin suositella. Omalla kohdallani toimi tosi hyvin. Paljoa ei tavoitteita ollut alussa, mutta niin hyvin paino tippui aluksi ihan pelkällä ruokavaliolla että uudet tavoitteet asetin. Sitten pikku hiljaa liikuntakin mukaan. Minusta hyvä ja helppo ohjelma laihdutusta aloittavalle, elämän muutosta hakevalle. Alussa tosin aikaa meni siihen että oppi ohjelmaa käyttämään. Se oli hyvä minusta ettei tarvinnut itse laskea yhtään mitään. Minulla toimi varmaan siksi että on mahdollista koneelle päästä päivittäin, jopa useita kertoja päivässä.
 
Sama täällä en tykännyt. Ei jaksanu sitä ja oli vaikeeta sit noi ruokaohjeet ja niin vaikeita ja kun on ranttukin joissain asioissa ni ei ne ruokaehdotukset mitä oli oikeen menny mun makuuni. Itellä täl hetkel tuo laihdutus tauolla uutta intoa ootellen. Painonvartijoitten ohjelma on myös mutta aattelin koittaa ensin ihan tehdä noi ruoka ajat säännöllisemmäksi ja lisätä liikuntaa ja paljon ja jättää kaikki muut paheet pois!
 
Minä kanssa tykkäsin, päiväkirjan pitoon tottui että loppujen lopuksi oli mukavakin kirjailla niitä syömisiään ylös. Minulla paino putosi 5 kg ja senttejä vyötäröltä kans jonkun verran, sinä aikana kun viitsin päiväkirjaa täytellä, olisko mennyt aikaa n.2kk. Kyllä nopeemminkin tuloksia tulee jos vaan noudattaa päivittäisiä kalorimääriä. Ja kun päiväkirjää on täytellyt parikin kuukautta niin muistaa jo melkein ulkoa mitä voi syödä ja kuinka paljon(jos vaan pysyy tiukkana) Lipsahduksia tulee herkemmin jos ei päiväkirjaa pidä, ainakin mulla tuli.
 
En siis vielä osaa sanoa kokemuksia, mut tuntuu helpommalle kuin painonvartijat joissa pitää pisteitä laskea. Ja halvempihan tää on huomattavasti eikä tarvii käydä missään ryhmissä. Toivotaan et alkaa tapahtua muutoksia. =)
 

Yhteistyössä