Laittakaas joku mulle hyvään broilerisalaattiin ohje!

ihan normisalaatti (tomsku, kurkku, salde, purjo) ja siihen pilkot paistettua kanan koipea ja keität jotain värikkäitä kierremakaroneja. on kivan näköistä ja hyvvääää :P

Mun kana(/broileri)salaattiin tulee yleensä jäävuorisalaattia, tomaattia, sipulia, paprikaa, pitkiä vihreitä papuja ja kanaa. Joskus myös kurkkua, oliiveja, jotain hedelmää tms.

250g makaroonia
1 l vettä
1 kpl kanaliemikuutiota
500g hunajamar. broilerinsuikaleita
1 kurkku
2 paprikaa
1 prk ananaspaloja
sitruunamehu+mustapippuri maun mukaan

Keitä makaroonit kanaliemivalmisteella maustetussa vedessä. Ruskista broileri. Leikkaa kurkku, paprika ja valuta ananaspalat. Yhdistä kaikki ainekset salaatiksi. Anna vetäytyä muutama tunti jääkaapissa.

Tosi hyvää!

Mun broilerisalaattiin tulee hunajamarinoituja broilerisuikaleita, jäävuorisalaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä, maissia, fetajuustoa ja krutonkeja. Aivan herkkua ja vatsa tulee täyteen :)

Paras ohje ikinä :-P

Hunajamarinoituja broilerinsuikaleita
Keitettyä basmati-riisiä
Omenaa
Herneitä
Suolakurkkua
Paprikaa

Siihen sekaan omatekoinen majoneesi, joka maustetaan currylla, omena raasteella (reilusti).
Tietty ne tavalliset, sinappi, valkopippuri, sokeri, suola yms. mitä tulee ihan normaaliin majoon.
Majoneesia paljon!

Ja ah on niiiiin hyvää. Ja tuo basmati riisi on parempi kuin tavallinen, pehmeämpi, enemmän makua ja maustuu paremmin.

Yhteistyössä