Loppuillan kuvia en sitten viittikään näyttääAlkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Peppari :heart: B) mä olen profiilissa.
Loppuillan kuvia en sitten viittikään näyttääAlkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Peppari :heart: B) mä olen profiilissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii vau! Melkein keltaiset, toffeen väriset. Hienot.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:onpas sulla kauniit, lautasen kokoiset ,jännän vaaleanruskeat silmät...sä olet jotenkin eksoottisen näköinenAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Aijaa! Onks noi piilarit, vai huijaako kuva? Nätti olet.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii vau! Melkein keltaiset, toffeen väriset. Hienot.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:onpas sulla kauniit, lautasen kokoiset ,jännän vaaleanruskeat silmät...sä olet jotenkin eksoottisen näköinenAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Kiitos, mutta silmät ei oikeasti ole tuon väriset, vaan ihan arkiset siniharmaat, enkä ole ihan noin kalpea. Tää kuva oli eilisillalta, kun oltiin menossa katsomaan New Moonia, eli vähän vampyyrit mielessä laittauduttu
Heh, kiitos. Ulkonäkö taitaa sitten tosiaan kohdata luonteen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:herkkää kauneutta, pienen runotytön näköinen...mutta luultavasti tarvittaessa pippurinenkinAlkuperäinen kirjoittaja Feles:
no olishan melkein pitänyt arvata, kun mä mietin jo sitäkin että jotenkin tuot mieleen jonkun elokuvan hahmon tms. mutta en saanut millään päähäni minkä, se oli varmaan toi vampyyri-tyyli joka sen toi mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii vau! Melkein keltaiset, toffeen väriset. Hienot.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:onpas sulla kauniit, lautasen kokoiset ,jännän vaaleanruskeat silmät...sä olet jotenkin eksoottisen näköinenAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Kiitos, mutta silmät ei oikeasti ole tuon väriset, vaan ihan arkiset siniharmaat, enkä ole ihan noin kalpea. Tää kuva oli eilisillalta, kun oltiin menossa katsomaan New Moonia, eli vähän vampyyrit mielessä laittauduttu
joo, noi on piilarit. Kiitos samoin =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aijaa! Onks noi piilarit, vai huijaako kuva? Nätti olet.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii vau! Melkein keltaiset, toffeen väriset. Hienot.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:onpas sulla kauniit, lautasen kokoiset ,jännän vaaleanruskeat silmät...sä olet jotenkin eksoottisen näköinenAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Tää on hyvä kuva. Mä diggaan sun tyylistä. Kiva, kun jotkut on noinkin valokuvauksellisia. Musta saa vain huonoja kuvia. Mistähän johtuu..Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
höpö höpö lode....Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tää on hyvä kuva. Mä diggaan sun tyylistä. Kiva, kun jotkut on noinkin valokuvauksellisia. Musta saa vain huonoja kuvia. Mistähän johtuu..Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Siinä tuorein...
Mä en ole laittanut hienoja kuvia =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:höpö höpö lode....Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tää on hyvä kuva. Mä diggaan sun tyylistä. Kiva, kun jotkut on noinkin valokuvauksellisia. Musta saa vain huonoja kuvia. Mistähän johtuu..Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Siinä tuorein...
Mä laitoin kans itestäni hienon kuvan ja ei kukaan sanonu mitään
Olet pirteän ja villin näköinen. Kurillisen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Mä en ole laittanut hienoja kuvia =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:höpö höpö lode....Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tää on hyvä kuva. Mä diggaan sun tyylistä. Kiva, kun jotkut on noinkin valokuvauksellisia. Musta saa vain huonoja kuvia. Mistähän johtuu..Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Siinä tuorein...
Mä laitoin kans itestäni hienon kuvan ja ei kukaan sanonu mitään
he hee :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuuuAlkuperäinen kirjoittaja Amanda85:prohviilissa on joku
kisukattiAlkuperäinen kirjoittaja Amanda85:he hee :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuuuAlkuperäinen kirjoittaja Amanda85:prohviilissa on joku
samaa katoin ihan kun oisit vaan sairaalan ohi kävellessä piipahtanut vaihtaan releet ja napannut jonkun vaavan sykkyyn kuvaa varten, ja siis hyvällä tämän sanonAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten sä näytät noin hyvältä synnytyksen jälkeen? Epätodellista.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
aijahas vai :$Alkuperäinen kirjoittaja nap:kisukattiAlkuperäinen kirjoittaja Amanda85:he hee :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuuuAlkuperäinen kirjoittaja Amanda85:prohviilissa on joku
=) Kiits. Kyllä kuule niitä huonojakin kuvia löytyy... semmonen 99%Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tää on hyvä kuva. Mä diggaan sun tyylistä. Kiva, kun jotkut on noinkin valokuvauksellisia. Musta saa vain huonoja kuvia. Mistähän johtuu..Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
vähän epäselvä kuva mutta silmien tuike näkyy selvästiAlkuperäinen kirjoittaja Piparnakkeli:
ehdottomasti kauneinAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
siinä, olkaa hyvä
Ihanan rehellisen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja nih:ehdottomasti kauneinAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
siinä, olkaa hyvä