Laittakaapa nyt kuvia VESSOISTANNE.

  • Viestiketjun aloittaja VIERAS
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mua ällöttää noi verhot, kun muutenkin vessan pitäisi aina olla tiptotp
:LOL: Miten ne kaksi asiaa liittyy toisiinsa?

Pääasia lienee, että mä tykkään niistä verhoista :saint:
Ihan uniikki idea, en ole törmännyt vaikka intohimoinen sisustaja olenkin. Kivat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mua ällöttää noi verhot, kun muutenkin vessan pitäisi aina olla tiptotp
:LOL: Miten ne kaksi asiaa liittyy toisiinsa?

Pääasia lienee, että mä tykkään niistä verhoista :saint:
Ihan uniikki idea, en ole törmännyt vaikka intohimoinen sisustaja olenkin. Kivat.
Me muutettiin tähän silleen, että edellinen omistaja teki "meitä varten" kylppärin ja vessan uusiksi.

Vessasta jäi sitten peilikaappi uupumaan ja mua otti niin suunnattomasti päähän se asia, että piti heti saada siihen jotain.
Otin vanhat palapeilit uudelleen käyttöön, ruuvasin verhotangon kiinni, ripustin verhot ja hain varastosta jämäpätkän kelolautaa jonka lykkäsin kulmaraudoilla seinään "ikkunalaudaksi".

Mä muistelen, että sen piti olla vaan väliaikainen viritelmä, mutta se sitten jäi siihen, kun mun mielestä se sopii tonne hyvin.

Kuvassa ei näy, mutta siinä alla on koivutaso koko seinän matkalta, valkoiset kaapit tason alla ja sellainen ovaalin muotoinen lavuaari pöydän päälle asennettuna.
 
Minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Onkos teillä muuten vessassa mattoa? Meillä on ja miehen mielestä se on outoa :D
Pieni matto löytyy oven edestä. Isompaa ei voi laittaa kun kastuisi. Laittain kyllä jos joskus saa rempattua tuohon sellaisen suihkukaapin, mutta se ei ole niin helppoa tee-se-itse-tyyliin. Kun yhdestä hanasta tulee suihkulle ja käsienpesualtaalle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4944576.jpg
Pieni vessa, eikä kovinkaan kummoisen näkönen, mutta on hoitanut asiansa tähän asti.

Aivan ihanat suihkuverhot! Yleensä ne on rumia, mutta nuo on kyllä kauniit!
 

Yhteistyössä