Laittakaapa JOULUISIA KUVIA KOTOANNE :)

• Viestiketjun aloittaja jouluhöperö
  • Ensimmäinen viesti
pöpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5356791.jpg

siinä keittiö joulun tunnelmassa.
Teillä on liian siisti keittiö :D Tuonne piparin muruja lattialle ja niitä irrotettuja kalenterin luukkuja niin avot!

Ihanat verhot :heart:
näyttää siistiltä:) just oon imuroinu ja pöydän pyyhkiny! ei se kauaa tollanen ole. tuossa kohta kun syödään niin jo on taas taturaa seillä täällä.

pöpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja sama v:
Alkuperäinen kirjoittaja tuota ööööh:
mikä tuossa pöpökän olohuoneessa on jouluista?? nuo kamalat paperitähdet ikkunassa?
no eihän nyt vielä tarviikkaan olla. :D
juu ja kuusta meille ei edes tuu enkä tuon enempää joulua laitakkaan. joka huoneessa joku jouluvalo härpäke ja se saa riittää. joulua ei olla kotona joten turhaa hirveesti mitään krääsää ripustella.

joulu odotellen
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksityiskohtia:
Hmm... Ei millään pahalla, mutta liian huolimaton tarjolleasettelu mun mielestä. Kattilat, glögipurkit tai salaatinkastikepurkit ei oikein sovi juhlakattaukseen. Tarjoiluastioita peliin, edes jouluna!
Kyllä mä menisin tohon pöytää :) Näkisitpä anopilassa ei mitään jouluista ja lanttu ja porkkanalaatikko tehty samaan astiaan, rosolli kaupan muovirasiassa, karjalanpaisti kattilassa sekä muutama kinkku siivu. Eikä minkäänlaista joulu tunnelmaa. En enää koskaan halua sinne jouluksi. Mä haluan kanssa kattuksen ja paremmat astiat ei kattiloita sun muita ja siistimmät vaateet.

miksioimiksi
tässäkin ketjussa pitää muiden joulua haukkua ja mollata! jokainen viettää joulun tavallaan ja varmaan jokainen joka tähän on kuvia laitanut on laittanut omasta herkästä ja kauniista joulustaan ne kuvat. ei viitsitä toisen mieltä pahoittaa haukkumalla sitä mikä toiselle on tärkeää ja kaunista.

sama v
Alkuperäinen kirjoittaja miksioimiksi:
tässäkin ketjussa pitää muiden joulua haukkua ja mollata! jokainen viettää joulun tavallaan ja varmaan jokainen joka tähän on kuvia laitanut on laittanut omasta herkästä ja kauniista joulustaan ne kuvat. ei viitsitä toisen mieltä pahoittaa haukkumalla sitä mikä toiselle on tärkeää ja kaunista.
älä nyt! mä haluun rehellisiä mielipiteitä kun mun viime joulu oli ihan karsee kuulemma. onko nyt parempi vai onko toivo menny? :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Viime vuoden kuusi....

*kuva*
Upea kuusi!!!
Just mun makuun, ihana.
Kiitos :) Me kans tykättiin kovasti! Lapset ei niinkään ollu tyytyväisiä kun siinä ei niitten mielestä ollu riittävästi väriä mutta tehtiin kompromissi ja hommattiin niille oma pieni kuusi makuuhuoneeseen jonka saivat koristella bling-bling tyyliin :D :heart:

hehe
Voi että nää palsta kommentaattorit järkyttyis meijän kämpästä. Meillä ei ole mitään joulua kotona. Ei kynttilöitä saati koristeita. :D Ei olla aattona kotona ollenkaan ja joulupäivänä lhdetään reissuun, joten en jaksa joulua kotiin laittaa. Tai joo, mulla on sellanen musta muovikuusi sinisillä led valoilla, se voisin virittää joulua tuomaan. :D JÄRKYTTYKÄÄ TÄSTÄ. :LOL:

Nostanpa, kun kerran saatiin kuusi koristeltua :). Pari tuoretta kuvaa:

Olkipukit :heart:

Kuusesta, meille ei glitteriä kiitos...
Tuon vanhan lippunauhan löysin PITKÄN etsimisen jälkeen.

Työpaikaltani, jouluasussaan :).

Edelleen työpaikalta.

BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja rumaruu harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Tänään laiteltiin...tässä pari kuvaa :D
Onko teil oikeat lahjat jo esillä tuossa kuusen alla? Miten lapset antaa niiden olla? :D
Juu on, aina olleet. Eivät koske, ainoastaan nuo lahjat jotka ovat tuossa ei säkeissä niin lapset katsovat vaan nimet. Muuten saavat lahjat olla ihan rauhassa.

Yhteistyössä