Laittakaahan kuvia kodeistanne!

• Viestiketjun aloittaja "lehmus"
  • Ensimmäinen viesti
"lehmus"
Tylsä tiistai-ilta joten jos kukaan jaksaa innostua niin tänne vaan kuvia asunnoistanne. Näitä on varmastikin pilvin pimein tuolla jossain kaksplussan syövereissä, en vaan löytänyt (tai olen laiska etsimään).. :)

Ehkä mä rupeen sit hurjaksi ja laitan ensimmäisenä :whistle:

Ihan tavallinen, pieni vuokrakämppä. Ja tiedoksi vaan kaikille että kaikki ovat väliaikaista, tv-tasoa ja ehkä nojatuoleja lukuunottamatta!

Aijaa.com - 8376554.jpg
Huono kuvakulma, on vaan niin pieni makuuhuone, ettei kuvaa oikein paremmin saa. Oikealla puolella ikkuna, vasemmalla kaapit.

Aijaa.com - 8376555.jpg

Aijaa.com - 8376556.jpg
Aina ei jaksa siivota.

Aijaa.com - 8376557.jpg
Sängyn tilalle siis vuodesohva.

Aijaa.com - 8376558.jpg

Aijaa.com - 8376572.jpg

Unohtui mainita: Pati hyllyä siis tulossa seinille jne. Ihan vasta muutettu, joten kaikki on vähän kesken.

Lisäksi asuntoon kuuluu vielä suuri lasitettu parveke, oma pieni piha sekä sauna.

Viimeksi muokattu:

Ihan tavallinen, pieni vuokrakämppä. Ja tiedoksi vaan kaikille että kaikki ovat väliaikaista, tv-tasoa ja ehkä nojatuoleja lukuunottamatta!

Aijaa.com - 8376554.jpg
Huono kuvakulma, on vaan niin pieni makuuhuone, ettei kuvaa oikein paremmin saa. Oikealla puolella ikkuna, vasemmalla kaapit.

Aijaa.com - 8376555.jpg

Aijaa.com - 8376556.jpg
Aina ei jaksa siivota.

Aijaa.com - 8376557.jpg

Aijaa.com - 8376558.jpg

Aijaa.com - 8376572.jpg

Unohtui mainita: Pati hyllyä siis tulossa seinille jne. Ihan vasta muutettu, joten kaikki on vähän kesken.

Lisäksi asuntoon kuuluu vielä suuri lasitettu parveke, oma pieni piha sekä sauna.
Sulla on tuollaiset ihanat vihreät pyöreät matot...

Eipä ollut kuvan perusteella paljon siivottavaa ;) ihan itseä hävetti kun katselin oman kämpän kuvat koneelta, muuton takia kamat pitkin poikin. :whistle:
Nojoo, on täällä välillä pahempaakin siivoa nähty. Ei onneksi kuin pieni poika ja minä, siltikin pyrin rätti kädessä juoksentelemaan ympäri asuntoa. :D Mä vaan odotan sitä päivää, kun mietin taas miten mulla onkin näin paljon tavaraa. (Heitin siis puolet kamoista menemään kun muutettiin, pikku sälää lähinnä)

Aijaa.com - 8376554.jpg

Aijaa.com - 8376555.jpg

Aijaa.com - 8376556.jpg
Aina ei jaksa siivota.

Aijaa.com - 8376557.jpg

Aijaa.com - 8376558.jpg

Aijaa.com - 8376572.jpg

Onko tuo olohuoneen vihreä matto Ikeasta?

Hra Majuri

Aijaa.com - 8376554.jpg

Aijaa.com - 8376555.jpg

Aijaa.com - 8376556.jpg
Aina ei jaksa siivota.

Aijaa.com - 8376557.jpg

Aijaa.com - 8376558.jpg

Aijaa.com - 8376572.jpg

Huonosti siivottu kämppä :mad:

Wc:n pöntön vieressä lattialla roskia ja keittiön tuolin istuinosalla törkyä

Laitanpa tännekin pari kuvaa meidän kodista.

Olohuone

Vierashuone/työhuone

Makuuhuone

Pitäis jossain kohtaa ottaa parempia kuvia, kunhan saadaan vähän laitettua kämppää. Vuokrakämppä tosin, niin hirveesti ei uskalla alkaa sooloilemaan :D

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Makkaria:

Sängyn päätyyn on tulossa sellainen musta länkipeili, ruskealle seinälle pitäisi keksiä jotakin kivaa. En ole vielä löytänyt sellaista, mitä etsin (en tiedä, mitä etsin mutta tiedän sen sitten kun näen.)

Pikkuvessa:

Kuvat seinällä ovat väliaikaisratkaisu; niiden tilalle on tulossa jonkinlaista säilytystilaa, hyllykköä tai kaappia tms.

Pojan huonetta:

Nyt ikkunan edessä on se pulpetti, jota esittelin muutama päivä sitten. Uutta kuvaa ei vielä ole.

Keittiötä:

Olkkarista pitää ottaa uusia kuvia, kun vihdoin saatiin tauluja seinille... mutta tässä vielä "vanhasta asusta" pari kuvaa:

"vieras"
Oi mukavaa! Näitä kuvia olen odottanut. Tosi viihtyisä ja kaunis asunto teillä, Rieputarallaa. Seinän väri meni näköjään ihan nappiin. Voisinko saada sen värikoodin?

[QUOTE="vieras";24281479]Oi mukavaa! Näitä kuvia olen odottanut. Tosi viihtyisä ja kaunis asunto teillä, Rieputarallaa. Seinän väri meni näköjään ihan nappiin. Voisinko saada sen värikoodin?[/QUOTE]

Kiitos!

Yritän etsiä sitä värikoodia, kunhan keksin jonkun ajatuksen, mihin olen voinut sen tyrkätä...

Yhteistyössä