Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Vai että tämmöinen ärsytyksen aihe tällä kertaa... Meillä ei ole, en ole itse asiassa koskaan tullut edes ajatelleeksi koko asiaa! Enkä aio ostaakaan, jaksan kyllä kantaa siteeni ne kolme metriä toiseen roskikseen, ja jos on niin ujo piimä ettei vieraana uskalla tuollaista tehdä, niin meille ei sitten kannata tulla kylään :xmas:. Pahoittelen syvästi.
tosi inhimillistä...mun mielestä menkat on aika yksityinen juttu. Enkä mä halua että kaikki kyylää kun mä vien jossain kylässä sidettä roskiin. Minä pidän vessassani roskista. Koska minun mielestä on kätevää kun saa ne siteet sinne roskikseen. Mutta toisaalta jotkut kulkee himassa tussu paljaana, ehkä jotkut vaan haluaa jakaa kaiken. Minä kunnioitan yksityisyyttä.
Kyllä mulla riittää inhimillisyyttä oikeille asioille, vaikkapa turkistarhauksen kieltämisen suhteen tai kehitysmaiden ongelmien, ja joskus jopa vähän pienemmillekin asioille. Mutta jos aikuinen ihminen ei uskalla tai halua käydä kylässä vessassa sen takia että siellä ei ole hänen siteitään varten roskista, niin sitten en mahda mitään. Minusta tällainen ongelma on vaan jo aika marginaalinen, mutta onhan se hienoa että ihmisillä on asiat niin hyvin, että tällaisista voi parkua. Voihan sen siteen kuljettaa käsilaukussa paperiin käärittynä kotiin ja nakata siellä roskikseen!!
Ja mun mielestäni menkat taas on varsin luonnollinen juttu. Olen nainen=minulla on silloin tällöin kuukautiset=käytän sidettä tai tamponia=se laitetaan käytön jälkeen roskikseen ja jatketaan elämän elämistä.