huhhuh
Ei valehdellut, mikäs sua vaivaa.Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Siis nyt en ymmärtänyt?
Valehteliko Ap nuo nimet? Miksi ihmeessä aloittaa joku galluppi ja valehdella siihen?
Aika sairas tapaus...
Ei valehdellut, mikäs sua vaivaa.Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Siis nyt en ymmärtänyt?
Valehteliko Ap nuo nimet? Miksi ihmeessä aloittaa joku galluppi ja valehdella siihen?
Aika sairas tapaus...
Tuskin valehteli. Ans olla ny...Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Siis nyt en ymmärtänyt?
Aika sairas tapaus...
just joo,ei ole muita tekemistä kun valehdella tänne :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Siis nyt en ymmärtänyt?
Aika sairas tapaus...
niinpä ja varsinkin lasten nimiä.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:just joo,ei ole muita tekemistä kun valehdella tänne :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Siis nyt en ymmärtänyt?
Aika sairas tapaus...
niinpä :$Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:niinpä ja varsinkin lasten nimiä.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:just joo,ei ole muita tekemistä kun valehdella tänne :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Siis nyt en ymmärtänyt?
Aika sairas tapaus...
Mitä tarkoitat...? Totta kai se löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Sayuri:Mulla on Samuel, joka kyllä pitäs löytyä hausta. Itse en ainakaan löytänyt.
Meillä Peppi LinneaAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Peppi-Lotta :heart:
Juuri katsoin minäkin ja Samuel nimisiä on reilu 17 000Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tarkoitat...? Totta kai se löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Sayuri:Mulla on Samuel, joka kyllä pitäs löytyä hausta. Itse en ainakaan löytänyt.