mä kutsun esikoista vain Lusiaksi ja toka JasminiksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:et kai oleta, että kukaan jaksaa kutsua noita lapsiasi noin pitkillä nimillä? huh huh...
Missä asut?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:esikoinen: Lucia-Madleena
toka: Jasmin-Janette
:heart: :heart:
TurussaAlkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Missä asut?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:esikoinen: Lucia-Madleena
suomessa ei oo tuon nimisiä. tarkastin väestörekisterikeskuksen sivulta.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:esikoinen: Lucia-Madleena
Miten niin ei ole?Lähetä sivu niin mä tarkistanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:suomessa ei oo tuon nimisiä. tarkastin väestörekisterikeskuksen sivulta.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:esikoinen: Lucia-Madleena
höpö höpö,mun poikien nimiä on vain kaksi suomessa ja kyllä se näyttää lukua 2.Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:Jos ko. henkilöitä on vain alle 10 (jos en väärin muista), niin antaa 0 tuloksen, kun muuten ois liian helposti tunnistettavissa.
ei pidä paikkaansa!!! tiän yhden harvinaisen yhdysnimen ja se löytyy tuolta haulla, vaikka on vain 1 hlö suomessa.Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:Jos ko. henkilöitä on vain alle 10 (jos en väärin muista), niin antaa 0 tuloksen, kun muuten ois liian helposti tunnistettavissa.
Lucia on 2005v 19 nimia ja Madleena 2005v 1nimi vaan en tajua miks ei ole lucia Madleena :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:määki katoin, ei tosiaan ole väestörekisterissä!!! joku kusettaa meitä.
Höpölöpö. Mun siskolla ei ole yhtään täys-kaimaa ja tuolta löytyy!! Tulee vastaukseksi 1 kpl!Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:Jos ko. henkilöitä on vain alle 10 (jos en väärin muista), niin antaa 0 tuloksen, kun muuten ois liian helposti tunnistettavissa.
Ei se anna jos ei ole yhdysviivalla. Viviana löytyy 60 kpl.Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:Mut miks ei esim. minunkaan tytön nimi näy siellä, vaan antaa 0 tuloksen?
mä muistan tuon jutun siinä..Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:No jos joku ei usko voitte vaikka lainat 02.2008 kakspluslehti kirjastossa ja sielä on mun lapsi kenen nimi on Jasmin-Janette
kielioppipoliisi: ja siellä on mun lapsi, JONKA nimi on Jasmin-Janette.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:No jos joku ei usko voitte vaikka lainat 02.2008 kakspluslehti kirjastossa ja sielä on mun lapsi kenen nimi on Jasmin-Janette