B
Boogyman
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Boogyman : kauniita kuvia :heart:
en mä niiden kauneudesta tiedä....mut niit on kiva laitella ja ottaa pois
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Boogyman : kauniita kuvia :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja määä:Alkuperäinen kirjoittaja ufo:http://www.aijaa.com/v.php?i=4381345.jpg
ufomies!!!!!!!!!
ai hurja mistäs kaukaa tuo tulee miltä planeetalta???
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Boogyman : kauniita kuvia :heart:
en mä niiden kauneudesta tiedä....mut niit on kiva laitella ja ottaa poishuvinsa kullakin....varsinkin jos joku häiriintyy siitä....
Alkuperäinen kirjoittaja lomalla kohta:näihin maisemiin lähdetään kohta!
http://www.aijaa.com/v.php?i=4383521.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:vispilä...meneväinen kaveriihana....
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:vispilä...meneväinen kaveriihana....
Juu, ei paljoa ole paikoillaan.Tuossa siis kaksospoika. Ekassa kuvassa taustalla on myös mun tytöt.
Marsut tuli pari viikkoa sitten, Lumo ja Loitsu nimeltään. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS NAINEN:mulla on profiilissa omakuva...aijaa tökkii ni en nyt jaksa sillä pelleillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:vispilä...meneväinen kaveriihana....
Juu, ei paljoa ole paikoillaan.Tuossa siis kaksospoika. Ekassa kuvassa taustalla on myös mun tytöt.
Marsut tuli pari viikkoa sitten, Lumo ja Loitsu nimeltään. :heart:
Mä haluaisin kans jonkun tuollaisen otuksen, mut toi meidän Bobi söis sen :/ marsun siis...
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS NAINEN:mulla on profiilissa omakuva...aijaa tökkii ni en nyt jaksa sillä pelleillä![]()
kaunis nainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mie oon ihan innoissani, kun vuosien tauon jälkeen on taas lemmikkejä. =) Lapsetkin tykkää. :heart: Jostain syystä halusin just nuo kiharapallerot, on kyllä sotkua enemmän, kun puruja ja heinää tulee turkin mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS NAINEN:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS NAINEN:mulla on profiilissa omakuva...aijaa tökkii ni en nyt jaksa sillä pelleillä![]()
kaunis nainen![]()
höpö höpö,nimimerkki lähinnä vittuiluu itelleni...mutta kiitos kumminkin.pikkuhiprakassa tosin kuvassa...