laittakaa kuvia teijän ukoista

hah
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooha:
Jos mä laittaisin omastani kuvan työssään, tämän hetkises, se olis niin musta yltäpäältä ettei paljo olis kattomista :LOL:
Joten passaan tämän...
yhdyn tähän :D
Kuka tässä on työkuvista puhunu?
Ette kehtaa niistä nörttilöllykkäsohvapotaateista kuvia laittaa, ja tämä on fakta.
Hah.
 


Tää ei itseasiassa ole mun mies. Meillä on salasuhde. Tää mun rakastaja meni hämäyksen ja kulissien vuoksi just naimisiinkin toisen naisen kanssa, mutta ei mua haittaa. Ollaan kuitenkin sielunkumppanit ja toisillemme ne ainoat oikeat. Lennot Ranskaan tulee kyllä kieltämättä kalliiksi mutta uskokaa siskot, se on todellakin sen arvoista!! :p :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Miehen kuva kyllä löytyy netistä, mutta eipä se oikein tykkää, jos sitä keskustelupalstalla levittelisin. Kyllä sen kuvan näkevät ne, jotka saavatkin nähdä.
Tosi tylsää... Minäkin laiton kuvan miehestäni ja vielä rakastajastanikin...
Täytyy antaa kansalle mitä kansa vaatii. Tottakai palstalaisilla on oikeus nähdä toisten miesten naamat jotta voi sitten porukalla niitä arvostella. Mielellään harmaana tietenkin. :D
 
Mä olisin voinu vilauttaa teille mun ukkoa profiilissa, mutta jostain syystä, en pääse profiilia muokkaan vaan pitäis kuulemma rekisteröityä... Ja mitäs mä nyt sit oon tehny, ku tänne mustana kirjoittelen? :whistle:
 
Turkilmas
Mä olen joskus laittanut linkkiä irc-galleriaan jossa on kuvia mun miehestänikin. Mies ei vaan voi sietää että näytän hänen kuviaan, joten enpä viitsi laittaa. Pitäis kai poistaa nuo galleriastakin kun kerran toinen ei vaan tykkää.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mä laitoin, mutta jostain syystä siel näkyy vaan mun isomaha, enkä saa edes tuota masu kuvaa pois |O :headwall:
No en mä tuota masukuvaksi sanois...siellä näkyy vaalea könsikäs Him-paita päällään =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mä laitoin, mutta jostain syystä siel näkyy vaan mun isomaha, enkä saa edes tuota masu kuvaa pois |O :headwall:
No en mä tuota masukuvaksi sanois...siellä näkyy vaalea könsikäs Him-paita päällään =)
Täh? ai näkyy... Vieläkö se näkyy?
Hitto mä en taas ymmärrä tästä koneesta mitään |O
 

Yhteistyössä