mitä sä taas täällä paapatat.Laita se esimerkillinen kuva jaloistasi tulemaanAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Sääristä saa kauniin kuvan kenen tahansa koivista, mutta pitää seisoa kameraan suorasti sääret yhdessä, että niistä kintuista saa jonkun käsityksen.
mitä sä siin koko aika mussutat? taitaa olla aika karseet koivet sulla verrattuna meihin muihinAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Sääristä saa kauniin kuvan kenen tahansa koivista, mutta pitää seisoa kameraan suorasti sääret yhdessä, että niistä kintuista saa jonkun käsityksen.
kaunista =) [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Siinä on teille kanankoivet
Jos ei oo menny kuivaks..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mutta kana on hyvää..
Näin naisen näkökulmasta on sanottava että iha sairaan hyvännäköset sääret!Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Mut entäs jos ne ei oo ikinä semmoset ollukaan! Mulla on ollu lapsesta asti mummomaiset sääret, pattipolvet, superpaksut nilkat, muuhunruumiiseen nähden erittäin paksut ja tukkimaiset ja suonikkaat jalat! Mustelmoituvat myös erittäin helposti, ei mikään kaunis näky!Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Naisen sääret pysyy hyvännäköisinä pitkään. Sen sijaan käsistä ja kaulasta näkee iän.
Peesi tälle :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Näin naisen näkökulmasta on sanottava että iha sairaan hyvännäköset sääret!Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Kai maar se on makukysymys.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:millaset on hyvännäköset sääret? onko ne kapeat,vai lihaksikkaat vai pitkät vai millaset noin niinku yleensä?
Mun mielestä parhaan näköset sääret on sellaset semilihaksikkaat Ei kamalan kapeet vaan sellaset et niissä on muotoo.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:millaset on hyvännäköset sääret? onko ne kapeat,vai lihaksikkaat vai pitkät vai millaset noin niinku yleensä?
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:et häikäise vaan kengilläsi vaan myös säärillä silmillä ja hiuksilla.
mä tykkään lihaksikkaista pohkeista niin miehillä kuin naisillakin.Alkuperäinen kirjoittaja toisenkin kerran harmaana:Kai maar se on makukysymys.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:millaset on hyvännäköset sääret? onko ne kapeat,vai lihaksikkaat vai pitkät vai millaset noin niinku yleensä?
Mä tykkään hieman pohkeekkaammista sääristä kuin omani. Pituutta toki saa olla ja suoruutta myös.