Laittakaa kuvia sääristänne.Niistähän ne tosi naiset on tehty!

• Viestiketjun aloittaja ei eka
  • Ensimmäinen viesti
taas
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Sääristä saa kauniin kuvan kenen tahansa koivista, mutta pitää seisoa kameraan suorasti sääret yhdessä, että niistä kintuista saa jonkun käsityksen.
mitä sä taas täällä paapatat.Laita se esimerkillinen kuva jaloistasi tulemaan :)

una
Sääristä saa kauniin kuvan kenen tahansa koivista, mutta pitää seisoa kameraan suorasti sääret yhdessä, että niistä kintuista saa jonkun käsityksen.
mitä sä siin koko aika mussutat? taitaa olla aika karseet koivet sulla verrattuna meihin muihin :D

hmm
Naisen sääret pysyy hyvännäköisinä pitkään. Sen sijaan käsistä ja kaulasta näkee iän.
Mut entäs jos ne ei oo ikinä semmoset ollukaan! Mulla on ollu lapsesta asti mummomaiset sääret, pattipolvet, superpaksut nilkat, muuhunruumiiseen nähden erittäin paksut ja tukkimaiset ja suonikkaat jalat! Mustelmoituvat myös erittäin helposti, ei mikään kaunis näky!

Äitilläni oli samanlaiset! Sille nuoruudessa joskus joku poika oli sanonu sen jaloista: 'kuin uppotukit, ja vieläpä eri paria!'

toisenkin kerran harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
millaset on hyvännäköset sääret? onko ne kapeat,vai lihaksikkaat vai pitkät vai millaset noin niinku yleensä? :D
Kai maar se on makukysymys.

Mä tykkään hieman pohkeekkaammista sääristä kuin omani. Pituutta toki saa olla ja suoruutta myös.

millaset on hyvännäköset sääret? onko ne kapeat,vai lihaksikkaat vai pitkät vai millaset noin niinku yleensä? :D
Mun mielestä parhaan näköset sääret on sellaset semilihaksikkaat :D Ei kamalan kapeet vaan sellaset et niissä on muotoo.

Mä itte oon sitä rimppakinttuosastoo mutta siitähän käy syyttäminen vaan omaa laiskuutta.. :D

joo
Alkuperäinen kirjoittaja toisenkin kerran harmaana:
Kai maar se on makukysymys.

Mä tykkään hieman pohkeekkaammista sääristä kuin omani. Pituutta toki saa olla ja suoruutta myös.
mä tykkään lihaksikkaista pohkeista niin miehillä kuin naisillakin.

Yhteistyössä