Laittakaa kuvia lemmikkieläimistänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketjua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
v.php
[/URL][/IMG]
miun muruset :heart:

ja nuokin halutessaan pääsee viekkuun yöks.. :)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24509964]Meilläpä on kaksi koiraa sängyssä. Mä en ymmärrä miksi se olisi ongelma sellaiselle joka meidän sängyssä ei nuku?[/QUOTE]
pIT
Voi, niin huomaan ensimmäisen nimimerkistä, että kohta on kaksi kissaa, vaan vielä ei yhtään. Eli helppo kommentoida kun niitä kisuja ei vielä ole. =) Katsos,kissahan kyllä itse määrää missä uniaan viettää, ja usein se on siellä sängyssä. Ja jotenkn ajattelen, että jos oikeesti on paljon paikkoja minne eläin ei saa mennä, niin parempi kun ei eläintä ota ollenkaan.Aiotko pitää ovea aina kiinni vai kuinka estät? Entäs sitten kun oppivat avaamaan oven itse sinun poissaollessasi??

Meillä toinen kissoista nukkuu aina mun jaloissani sängyssä, sohvalla tai vaikka lattialla.... eli mihin ikinä pääni kallistan yöunille, kissa on kohta jaloissani kerällä.
(se on se hurjasilmäinen musta kissa) Kissa ei hyväksy silityksiä juuri keneltäkään, ei anna pitää itseään sylissä eikä juuri kehrää- paitsi silloin kun käpertyy kerälle mun jalkoihini.

Se on ihana tunne :D lämminvesipullon virkaa ajava- tosin taidamme molemmat tarvita sitä lämmönlähdettä- sekä kissa että minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24510600:
Meillä toinen kissoista nukkuu aina mun jaloissani sängyssä, sohvalla tai vaikka lattialla.... eli mihin ikinä pääni kallistan yöunille, kissa on kohta jaloissani kerällä.
(se on se hurjasilmäinen musta kissa) Kissa ei hyväksy silityksiä juuri keneltäkään, ei anna pitää itseään sylissä eikä juuri kehrää- paitsi silloin kun käpertyy kerälle mun jalkoihini.

Se on ihana tunne :D lämminvesipullon virkaa ajava- tosin taidamme molemmat tarvita sitä lämmönlähdettä- sekä kissa että minä.

Meillä tuon isomman kollin on päästävä miehen kainaloon nukkumaan. Siinä ne sitten vetelee sikeitä poski poskea vasten :D Jos mies vaikka lukee kirjaa mahallaan eikä kissa pääse kainaloon niin se on käsittämättömän närkästynyt.. Se häiriköi parhaansa mukaan, tökkii, puskee, närkkii ja käy röhnöttämään sen kirjan päälle kunnes mies tajuaa päästää hänen korkeutensa kainalopaikalle :D

• Tykkää
Reactions: narikka83

Yhteistyössä