laittakaa kuvia KYLPYHUONEISTA,omistanne!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Turkilmaksella on kaunis kph :)
Mutta itse en henk.koht. pidä siitä, että kylppärissä on wc-pytty ja käsienpesuallaskin aika lähellä suihkua... näyttää ahtaalle?
Meillä ei antanut neliöt myöden kahteen vessaan ja halusin ehdottomasti kaksi pyttyä. Päätös oli siis selvä :). Ja varmaan aika suhteellista mitä on ahdasta ja mikä ei. Mun mielestä meidän kylppäri on huisin iso ja tilava, mutta mä tietty vertaan meidän vanhoihin ja rutkasti pienempiin kylppäreihin :D.

Hassua. Mun mielestä tuo kylppäri on ainakin tuossa kuosissaan kaukana kauniista, mutta ihanan avara ja mä tykkään kun on pytty kylppärissä :D :D.
 
Rukoilijasirkka
[quote
Mä tykkään tästä. Ainoastaan tuon ammeen jättäisin pois. Meillä tällä hetkellä amme myös ja ihan turha kyllä on, kun ei sitä juuri käytetä. Mut oikein kivan näköinen muuten. :)[/quote]

Me käytetään ammetta paljon. Kylppäri on alun alkaenkin pieni, eikä sitten ruvettu seiniä repimään ja suurentamaan. Mä en oikeastaan koskaan käy suihkussa, vaan aina ammeessa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ouro:
En nähnyt missään näistä kylppärikuvista käsisuihkua vessanpytyn lähellä. Aika erikoista, kun on kuitenkin noin hienoja kylppäritä!
On meillä se. Mutta en erikseen kuvannut sitä, kun se mielestäni on aika selviö, että sellainen olisi joka vessassa. :)
 
harmis
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
tästä linkistä löytyy kylppärikin.
http://www.etuovi.com/kohde/6906036

:D
Voi miten ihana! Ainoastaan tuo keittiö (vaikka nätti sekin) ei sopinut tyylillisesti tuohon muuhun taloon.
Sopi todella hyvin keittiökin. Ja tuo kodinhoitohuone oli myös ihana! Kertakaikkisen ihana talo!
 
täs jotain..











Meil tehtiin vanhaan taloon täysremontti, eli vaihdettiin seinien jne paikkoja, ni siks on tuollainen kulma tuossa pesuhuoneessa (wc on siellä "kulman takana" ) ja tuo viimenen kuva on käytävälle joka jää ulkoseinän ja pesuhuoneen seinän väliin, siitä on kulku khh:n ja kuraeteiseen. Khh:sta kulku keittiöön jne.
 
Foortti harmaana ei jaksa kuvata omaa kylppäriä, p
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ouro:
En nähnyt missään näistä kylppärikuvista käsisuihkua vessanpytyn lähellä. Aika erikoista, kun on kuitenkin noin hienoja kylppäritä!
On meillä se. Mutta en erikseen kuvannut sitä, kun se mielestäni on aika selviö, että sellainen olisi joka vessassa. :)
Se itse asiassa on PAKOLLINEN, mutta meillä ei ole tarkoituksella ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana ei jaksa kuvata omaa kylppäriä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ouro:
En nähnyt missään näistä kylppärikuvista käsisuihkua vessanpytyn lähellä. Aika erikoista, kun on kuitenkin noin hienoja kylppäritä!
On meillä se. Mutta en erikseen kuvannut sitä, kun se mielestäni on aika selviö, että sellainen olisi joka vessassa. :)
Se itse asiassa on PAKOLLINEN, mutta meillä ei ole tarkoituksella ;)
ei meilläkään ollu ennen, mut ku emäntä tuli taloon ja sano et toisessa vessassa sellainen on oltava, ni nyt siellä on :D

kuva siis kuraeteisen wc:stä



ja täs kuraeteisen ns. kurasyöppö (josta puuttuu vielä toinen naulakko)

 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana ei jaksa kuvata omaa kylppäriä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ouro:
En nähnyt missään näistä kylppärikuvista käsisuihkua vessanpytyn lähellä. Aika erikoista, kun on kuitenkin noin hienoja kylppäritä!
On meillä se. Mutta en erikseen kuvannut sitä, kun se mielestäni on aika selviö, että sellainen olisi joka vessassa. :)
Se itse asiassa on PAKOLLINEN, mutta meillä ei ole tarkoituksella ;)
Miksei ole? sehän on superkätevä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana ei jaksa kuvata omaa kylppäriä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ouro:
En nähnyt missään näistä kylppärikuvista käsisuihkua vessanpytyn lähellä. Aika erikoista, kun on kuitenkin noin hienoja kylppäritä!
On meillä se. Mutta en erikseen kuvannut sitä, kun se mielestäni on aika selviö, että sellainen olisi joka vessassa. :)
Se itse asiassa on PAKOLLINEN, mutta meillä ei ole tarkoituksella ;)
Miksei ole? sehän on superkätevä!
joo etenki sellaisessa wc:ssä missä ei ole lattiakaivoa ja lapsi päättää pestä sillä vessan.. on superkätevä keino saada äidin 100% huomio |O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
tästä linkistä löytyy kylppärikin.
http://www.etuovi.com/kohde/6906036

:D
Siisti. Keittiö tai se kaappitilat ei tuollaisena miellytä. Mulla täytyy olla sekä ylä että alakaapit. Mutta muuten keittiössä todella paljon laskutilaa, jota itsekkin arvostan. Kodinhoitohuone näyttää mahtavan isolta, jota ite kaipaan meille. Siis meillä on khh. Mutta sellainen putki, joka erittäin epäkäytännöllinen! Toki meillä sopii kuivauskaappi, kuivausrumpu, pesukone allas, alakaappi ja yläkaappi, mutta siinä se. Ei voi koskaan laittaa vaatteidenkuivaustelinettä sinne. Ja arvatkaa vatuttaako? KYLLÄ ja TODELLA PALJO!
 
myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
tästä linkistä löytyy kylppärikin.
http://www.etuovi.com/kohde/6906036

:D
Todella kaunis ja viihtyisä koti :)

Onko teillä kaikilla tosiaan aina noin supersiistit kylpyhuoneet,meillä ei :ashamed:
No ei meillä ainakaan ole aina noin siisti kylppäri, mutten viitsiny myynti-ilmoon jättää kylpyleluja ym. lattialle ja ammeeseen... :) Meillä kuvaaja on jättänyt kätevästi suihkunurkan shampoopurkkikorin kuvaamatta. hyvä niin..
 
myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
tästä linkistä löytyy kylppärikin.
http://www.etuovi.com/kohde/6906036

:D
Onpa todella kaunis koti myynnissä :flower: :heart:
Keittiöstä ja saunasta en tykännyt, muuten ihan kiva.
Rahat loppu vai miksi myynnissä :whistle:
voinhan vastatakin miksi myynnissä. Elämäntilanteet muuttuu:lopetin työt, lähden opiskelemaan.. Suurin syy kuitenkin se, että toiselle tontille pitäisi sopimuksen mukaan aloittaa rakentaminen 1,5vuoden päästä. Uutta taloa pitäisi ehtiä suunnitellakin jossakin välissä...;)

Totta kyllä että rahat loppu: ei viitsitä ottaa lainoja kahteen taloprojektiin, vaan halutaan tämä ensin pois alta. :D
 

Yhteistyössä