Laittakaa kuvia kissoistanne=)

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
, meidän kissut :heart:
Ihanan värinen tuo vaaleempi... :D Siis tosi sulonen... ja toi väriero on kyllä tosi hauska :D
kyllä! jänskä toi väri. =)

Mä koitin miettiä,että ei se kyllä taida olla niinku harmaa toi väri ? Vaan mikä se on? Tosin mulla voi tän näytön väritki tehdä omiaan, mut onko tuo niinku sinertävä?

Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
, meidän kissut :heart:
Ihanan värinen tuo vaaleempi... :D Siis tosi sulonen... ja toi väriero on kyllä tosi hauska :D
kyllä! jänskä toi väri. =)

Mä koitin miettiä,että ei se kyllä taida olla niinku harmaa toi väri ? Vaan mikä se on? Tosin mulla voi tän näytön väritki tehdä omiaan, mut onko tuo niinku sinertävä?
Sininen se on.
Ihan virallinen väri kissoilla.
Oon entinen sinitäplikkään omistaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
HelloShitty: Miten teidän kissat voi olla noin arat?? ei ole normaalia? onko ne ollut teillä pennusta? Mitä teillä tapahtuu kotona?
Kuulosti hassulta munkin korvaani. Meillä jos kellä luulis olevan arka kissa, kun tätä porukkaa kattoo... :whistle: Kaikkea muuta tuo kyllä on ku arka. Antaa kuopuksen repiä karvatki selästä ja miukasee vaan vähän protestina...

HelloShitty
HelloShitty: Miten teidän kissat voi olla noin arat?? ei ole normaalia? onko ne ollut teillä pennusta? Mitä teillä tapahtuu kotona?
on ollu ihan pennusta asti arat. ei oo mitään ekstraa tapahtunu mun mielestä. olihan 2 lasta pieniä sillon ku kissat tuli mutta ei nekään oo mun mielestä tenhy niille mitään. ja kissat tais olla 12 vko kun tuli meille. siskoja ovat ja ihan hyvin tulevat toimeen. niin oon ajatellu että on jotain niitten luonteessa. omituisia tyyppejä. :eek: |O

varsinkin se isompi saa kunnon paniikkikohtausta kun ottaa sitä syliin. :(

on ollu ihan pennusta asti arat. ei oo mitään ekstraa tapahtunu mun mielestä. olihan 2 lasta pieniä sillon ku kissat tuli mutta ei nekään oo mun mielestä tenhy niille mitään. ja kissat tais olla 12 vko kun tuli meille. siskoja ovat ja ihan hyvin tulevat toimeen. niin oon ajatellu että on jotain niitten luonteessa. omituisia tyyppejä. :eek: |O

varsinkin se isompi saa kunnon paniikkikohtausta kun ottaa sitä syliin. :(
Elä ota väkisin, kaikki kissat ei ole sylikissoja mutta kyllä kaikkien kotikissojen tulisi sietää syliinottoa.
Mulla on ollut pari arkaa kissaa (ei noin arkaa), mutta niihin on tepsinyt se, että alat ruokkia niitä ns. kädestä. Äläkä yritäkään ottaa syliin ennenaikojaan.

Eli jaa pieni osa ruuasta kippoon niinkuin normaalisti, mutta jätä kissat vähän nälkäiseksi. Kohta huomaat että ne on mankumassa lisää.
Anna ruoka sillä tavalla että se on eduksi itsellesi, ts, jaa ruoka lähelle itseäsi ja pienennä välimatkaa koko ajan. Älä ota kissoja syliin ennekuin ne on tulleet vapaaehtoisesti pari kertaa suurinpiirtein sylistä syömään raksut, sitä ennen pitää olla silittelyä jne.

Takaan että tämä toimii, mutta ei saa kiirehtiä

Kiitos Rinsessa kehuista :)

Me ollaankin miehen kanssa naurettu et tuo Rontti on tämän mökin aidoin bullmastiffi, nuo koirat on ihan vässyköitä Ronttiin verraten.. :D

Mitäpä muuta tosin voi odottaa: Rontti tuli alaikäisenä (pakkorako tai olisi ammuttu)ja meidän silloinen bm-narttu omi sen valeraskaushuuruissaan omaksi pennukseen, eli arvon Hra Ketales on kasvanut ja vahvistunut bullmastiffin maidolla.. :D

Yhteistyössä