HelloShitty
voi reppana.. =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
voi reppana.. =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Puhut varmaan siitä miehestä jolla on kauhea naarmu kädessään?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:voi reppana.. =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
juu..tottakai..tuttu juttu.Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Puhut varmaan siitä miehestä jolla on kauhea naarmu kädessään?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:voi reppana.. =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
On hän nättiki juu.... Turbon nimi tulee itseasiassa sillon vielä 3 vuotiaalta pojalta, jonka lempiprätkähiiri on TurboAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Turbo on tosi nätti kissa. ja hieno nimi!! =)
Ihanan värinen tuo vaaleempi... Siis tosi sulonen... ja toi väriero on kyllä tosi hauskaAlkuperäinen kirjoittaja Madeia:
kyllä! jänskä toi väri. =)Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Ihanan värinen tuo vaaleempi... Siis tosi sulonen... ja toi väriero on kyllä tosi hauskaAlkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:kyllä! jänskä toi väri. =)Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Ihanan värinen tuo vaaleempi... Siis tosi sulonen... ja toi väriero on kyllä tosi hauskaAlkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Sininen se on.Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:kyllä! jänskä toi väri. =)Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Ihanan värinen tuo vaaleempi... Siis tosi sulonen... ja toi väriero on kyllä tosi hauskaAlkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Mä koitin miettiä,että ei se kyllä taida olla niinku harmaa toi väri ? Vaan mikä se on? Tosin mulla voi tän näytön väritki tehdä omiaan, mut onko tuo niinku sinertävä?
Mahtavan kiiltävä toi musta!Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Kuulosti hassulta munkin korvaani. Meillä jos kellä luulis olevan arka kissa, kun tätä porukkaa kattoo... Kaikkea muuta tuo kyllä on ku arka. Antaa kuopuksen repiä karvatki selästä ja miukasee vaan vähän protestina...Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:HelloShitty: Miten teidän kissat voi olla noin arat?? ei ole normaalia? onko ne ollut teillä pennusta? Mitä teillä tapahtuu kotona?
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Siinä Rontti-kissa ja Mörkö-bullmastiffi, veljekset kuin ilvekset.. [/quote
Paitsi että se Rontti sanoo kumminkin sen viimesen sanan
Sulla on hirmu hyviä kuvia!!!
on ollu ihan pennusta asti arat. ei oo mitään ekstraa tapahtunu mun mielestä. olihan 2 lasta pieniä sillon ku kissat tuli mutta ei nekään oo mun mielestä tenhy niille mitään. ja kissat tais olla 12 vko kun tuli meille. siskoja ovat ja ihan hyvin tulevat toimeen. niin oon ajatellu että on jotain niitten luonteessa. omituisia tyyppejä. |OAlkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:HelloShitty: Miten teidän kissat voi olla noin arat?? ei ole normaalia? onko ne ollut teillä pennusta? Mitä teillä tapahtuu kotona?
Awa on kohta varastettu kissa!Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Elä ota väkisin, kaikki kissat ei ole sylikissoja mutta kyllä kaikkien kotikissojen tulisi sietää syliinottoa.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:on ollu ihan pennusta asti arat. ei oo mitään ekstraa tapahtunu mun mielestä. olihan 2 lasta pieniä sillon ku kissat tuli mutta ei nekään oo mun mielestä tenhy niille mitään. ja kissat tais olla 12 vko kun tuli meille. siskoja ovat ja ihan hyvin tulevat toimeen. niin oon ajatellu että on jotain niitten luonteessa. omituisia tyyppejä. |OAlkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:HelloShitty: Miten teidän kissat voi olla noin arat?? ei ole normaalia? onko ne ollut teillä pennusta? Mitä teillä tapahtuu kotona?
varsinkin se isompi saa kunnon paniikkikohtausta kun ottaa sitä syliin.
Tiedän! Ei passais paljon kuvia esitellä arvaa kun näin tuon kissan ekan kerran kuvassa niin kuinka rakastuin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Awa on kohta varastettu kissa!Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Suloinen kuin mikä!