Laittakaa kuvia kissoistanne=)

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Silkkietana&image_id=19483978&album_id=1046675 ite asiassa tuoltahan niitä voi ihailla... kaikki kuvat on kyllä aika vanhoja ja etenkin Timon Tamburiinilla ja Pumballa on nykyään ihan hervottomat karvakaulurit. :LOL:

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
IHANIA!!!
Onko norskeja?
Meillä oli enne vähän samantapainen kun tuo ekassa kuvassa olva; kuoli munuaistautiin 11- vuotiaana :(
puoliks joo. niitten emo on norjalainen. mä en tiiä minkälaisia kuuluvat olla luonteeltaan mutta noi on ihan perseestä. |O :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
IHANIA!!!
Onko norskeja?
Meillä oli enne vähän samantapainen kun tuo ekassa kuvassa olva; kuoli munuaistautiin 11- vuotiaana :(
puoliks joo. niitten emo on norjalainen. mä en tiiä minkälaisia kuuluvat olla luonteeltaan mutta noi on ihan perseestä. |O :ashamed:
Millaisia ovat? Ehkä käytöstä voisi muuttaa koulutuksella?

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
IHANIA!!!
Onko norskeja?
Höh, miten niin persiistä?
molemmat vihaa ihmisiä..raapii, puree, ei tuu eikä viihdy sylissä, ei saa edes silittää ilman että ne juoksee karkuun. toinen asuu saunassa..tulee pois sieltä pari kertaa päivän aikana ja sillä on jotain mielikuvitus frendejä. ei oo ollenkaan semmosia sylikissoja.
:( |O

sit on se isompi päässy karkaa liian usein ja sai muutama saaliskin niin nyt se on ihan mahoton. :kieh:

Yhteistyössä