IIIIHANA!!!! Niin kissamainen että :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Kaunis kissa ja hyviä kuvia!Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Tässäpä toinen.
siis toi ihan eka tästä ketjustaAlkuperäinen kirjoittaja kissaihminen:Mahtava kuva toi ylempi,tosi hyvin onnistunut.
Oikein komeita kolleja
oli.Alkuperäinen kirjoittaja smirgelin:HelloShitty aaaawww... teillä on vauvakissoja! :heart: :heart: :heart: :heart:
Valopäänä jätin tekstit lukematta ja katselin vain kuvia! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oli.Alkuperäinen kirjoittaja smirgelin:HelloShitty aaaawww... teillä on vauvakissoja! :heart: :heart: :heart: :heart:
IHANIA!!!Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
puoliks joo. niitten emo on norjalainen. mä en tiiä minkälaisia kuuluvat olla luonteeltaan mutta noi on ihan perseestä. |O :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:IHANIA!!!
Onko norskeja?
Meillä oli enne vähän samantapainen kun tuo ekassa kuvassa olva; kuoli munuaistautiin 11- vuotiaana
Höh, miten niin persiistä?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:puoliks joo. niitten emo on norjalainen. mä en tiiä minkälaisia kuuluvat olla luonteeltaan mutta noi on ihan perseestä. |O :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:IHANIA!!!
Onko norskeja?
Meillä oli enne vähän samantapainen kun tuo ekassa kuvassa olva; kuoli munuaistautiin 11- vuotiaana
Millaisia ovat? Ehkä käytöstä voisi muuttaa koulutuksella?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:puoliks joo. niitten emo on norjalainen. mä en tiiä minkälaisia kuuluvat olla luonteeltaan mutta noi on ihan perseestä. |O :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:IHANIA!!!
Onko norskeja?
molemmat vihaa ihmisiä..raapii, puree, ei tuu eikä viihdy sylissä, ei saa edes silittää ilman että ne juoksee karkuun. toinen asuu saunassa..tulee pois sieltä pari kertaa päivän aikana ja sillä on jotain mielikuvitus frendejä. ei oo ollenkaan semmosia sylikissoja.Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Höh, miten niin persiistä?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:puoliks joo. niitten emo on norjalainen. mä en tiiä minkälaisia kuuluvat olla luonteeltaan mutta noi on ihan perseestä. |O :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:IHANIA!!!
Onko norskeja?