Aww. :kiss:Harva on noin kaunis ilman pakkelikerrosta Sä olet! Etkä tyrkytä liikaa. Kun on noin kauniit kasvot ja säteilevät silmät ei tarvitse olla mitään muuta kun oma itsensä. <3
Aww. :kiss:Harva on noin kaunis ilman pakkelikerrosta Sä olet! Etkä tyrkytä liikaa. Kun on noin kauniit kasvot ja säteilevät silmät ei tarvitse olla mitään muuta kun oma itsensä. <3
Oot ku joku malli (en tarkota sitten sellasia euditorialmallia vaan sellasta klassisenkaunistaAww. :kiss:
:heart: Niin kaunis
Ehh... kuva on otettu webkameralla, jossa valehtelematta tuollainen kuvanlaatu..Täähän on ihan piloille muokattu! Olisit mielummin laittanut muokkaamattoman kuvan.
Ei siis ole kuvan laatu kohdallaan.
Menikö koko yö kuvaa muokatessa?
Ottaa näist nyt selvää mutta olet sinä kaunis tyttö.Oho, tota.... kiitos! :ashamed:
(Eikai mun kustannukella nyt pilailla...?)
No minä ainakin tarkoitin mitä sanoin. Kaunis olet!Oho, tota.... kiitos! :ashamed:
Kaunis tyttö!Ehh... kuva on otettu webkameralla, jossa valehtelematta tuollainen kuvanlaatu..
Yritin kyllä korjata värisävyjä ja terävöittää, että selkeytyisi, sen enempää tuota ei kyllä ole muokkailtu.
no ei todellakaan pilailla. En vaan oikein saanu sanoja oikeesee järjestyksee ja tais sanat olla vähän väärinkirjotettukki. Mut häikäistyin katos sun kauneudesta. <3Oho, tota.... kiitos! :ashamed:
No, kun ei siinä ole mitään kauhisteltavaa nöpönenuIhania kommentteja teiltä kaikilta Ja tosiaan, olisinhan voinut olla kokonaan mainitsematta mitään nenusta, mutta nyt tuntuu hyvältä, että mainitsin. Alan nimittäin uskoa, että ainakaan ihan jokainen vastaantulija ei kauhistele mun nenäni kokoa!
Ei kateutta vaan omasta näkökulmasta katsottuna. Tämä kakshaarasen kuvan laittaja vaan ei kestänyt kritiikkiä lainkaan, ja siitä tämä "viestisota" alkoiTytsillä siis aivan upeat hiukset, eikä kasvoissakaan ole mitään vikaa. En ymmärrä mistä nuo typerät ilveilyt saa vauhtia. Ilkeys ?? Kateus ???
enpä ole naamataulua nähnyt niin en voi sanoa mitään tuosta.Tytsillä siis aivan upeat hiukset, eikä kasvoissakaan ole mitään vikaa. En ymmärrä mistä nuo typerät ilveilyt saa vauhtia. Ilkeys ?? Kateus ???
Kauneus on katsojan silmässä.. Musta tytsi ei ole mitenkään ihmeellisen näköinen, en kauniiksi sanoisi.. Eikä ne hiuksetkaan nyt ihmeelliset ole On mullakin tummat paksut pitkät hiukset, enkä niitä hehkuta päivästä tai viikosta toiseenTytsillä siis aivan upeat hiukset, eikä kasvoissakaan ole mitään vikaa. En ymmärrä mistä nuo typerät ilveilyt saa vauhtia. Ilkeys ?? Kateus ???
vähemmän meikkiä ja vähemmän teennäistä poseerausta, niin ihan sievä likka olet!