Laittakaa kuvia itsestänne :)

Status
Viestiketju on suljettu.
"Emilia"
Vrs on kyllä kaunis. Ihana, kuulas iho, kauniit ruskeat silmät ja kulmakarvat sekä ihanan seksikäs suu. Ei tarvitse meikata ja laitella itseä kun on noin luonnonkaunis:)
 
MaN95
[QUOTE="Emilia";26834061]Vrs on kyllä kaunis. Ihana, kuulas iho, kauniit ruskeat silmät ja kulmakarvat sekä ihanan seksikäs suu. Ei tarvitse meikata ja laitella itseä kun on noin luonnonkaunis:)[/QUOTE]

Siis näin mun kans piti sanoa :D
 
Täähän on ihan piloille muokattu! Olisit mielummin laittanut muokkaamattoman kuvan.
Ei siis ole kuvan laatu kohdallaan.
Menikö koko yö kuvaa muokatessa:D?
Ehh... kuva on otettu webkameralla, jossa valehtelematta tuollainen kuvanlaatu.. :D
Yritin kyllä korjata värisävyjä ja terävöittää, että selkeytyisi, sen enempää tuota ei kyllä ole muokkailtu.
 
Jani P
Ihania kommentteja teiltä kaikilta :) Ja tosiaan, olisinhan voinut olla kokonaan mainitsematta mitään nenusta, mutta nyt tuntuu hyvältä, että mainitsin. Alan nimittäin uskoa, että ainakaan ihan jokainen vastaantulija ei kauhistele mun nenäni kokoa! :LOL:
No, kun ei siinä ole mitään kauhisteltavaa nöpönenu :)
Tosi kaunis tyttö! Kaikki mitä kasvoistasi löytyy on kaunista. Näytät mun vaimo numero ykköseltä ja trust me hän on kaunis!
 
uudi harmaana
Tytsillä siis aivan upeat hiukset, eikä kasvoissakaan ole mitään vikaa. En ymmärrä mistä nuo typerät ilveilyt saa vauhtia. Ilkeys ?? Kateus ???
 
rff
Tytsillä siis aivan upeat hiukset, eikä kasvoissakaan ole mitään vikaa. En ymmärrä mistä nuo typerät ilveilyt saa vauhtia. Ilkeys ?? Kateus ???
Kauneus on katsojan silmässä.. Musta tytsi ei ole mitenkään ihmeellisen näköinen, en kauniiksi sanoisi.. Eikä ne hiuksetkaan nyt ihmeelliset ole :) On mullakin tummat paksut pitkät hiukset, enkä niitä hehkuta päivästä tai viikosta toiseen :D
 
uudi harmaana
Mitä väliä sillä on kuka hehkuttaa ja mitä, vaika joka päivä. Ei sitä ole mitenkään kielletty. Minusta se on lapselinen, joka jaksaa niihin tuollalailla kommentoida jatkuvasti. Näppäimet voi pitää rauhassa, jos ei muuta halua kuin pistellä
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä