Laittaisitko vähän nuhaisen vauvan partsille..

...päikkäreille siis, vai pahentaako vain nuhaa? Lämpöä ei ole, ääni on vähän paineessa. Viime yö oli helpompi kuin edellinen. Yleensä nukkuu pitkät unet partsilla, mutta eilen heräsi puolen tunnin jälkeen. Iltapäivällä kauppareissun nukkui kyllä vaunuissa ihan tyytyväisenä.. Niin siis 8kk on.
 
......
Kyllä mä oon vähän nuhaisena laittanut ulos, meillä kun ei sisällä nuku kun max. 15min. Paremmin on saanut nukuttua muutenkin vaunuissa nuhaisena kun yöllä sisällä. Ehkä vähän helpompi hengitelläkin ulkona.
 
"vieras"
no meidän vauvalla ollu nuhaa ja yskää jo monta viikkoa. oltas aika kauan oltu sisällä jos en ulos uskaltas viedä. on aika sitkeessä nimittäin tää nyt liikkellä oleva nuha. kuumeisena en vienyt ulos, mutta nyt taas kun ei kuumetta enää ole. vaikka nenä vuotaa runsaasti, niin vauva saa nukkua päikyt ulkona
 
"äitylii"
Meille on kyllä ihan neuvolassakin ohjeistettu että (myös talvella) voi viedä ulos vaikka olisi kuumetta vähänsen, siellä helpompi hengittää ja näin ollen parempi nukkua, ja sitä myöten saattaa parantuakin nopeempaa kun saa nukkua hyvin.
 
halipupu harmaana
Ehdottomasti laittaisin, koska siellä on helpompi hengittää ja jos ei ole kuumetta, niin ihan hyvin voi nukuttaa ulkona. Meillä lapset nukutettu vauvoina aina ulkona jos eivät olleet kuumeessa.
 
....
[QUOTE="äitylii";22445112]Meille on kyllä ihan neuvolassakin ohjeistettu että (myös talvella) voi viedä ulos vaikka olisi kuumetta vähänsen, siellä helpompi hengittää ja näin ollen parempi nukkua, ja sitä myöten saattaa parantuakin nopeempaa kun saa nukkua hyvin.[/QUOTE]

Mulle annettu neuvolassa samat ohjeet. Siis et voi pikkukuumeeskin nukuttaa ulkona, kun parempi nukkua siel.
 

Yhteistyössä