kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:En laittaisi tuota mihinkään huoneeseen.
no munst ne on söpöjä, eikä mulle tuu ensimmäiseks jotkut päänsekotussienet mieleenAlkuperäinen kirjoittaja npo:sieniä? no en.....
eteiseen, hmmm... hyvä vinkki....!!! =) kiitti! sopis meidänkin eteisen lattian väriin!Alkuperäinen kirjoittaja anna:kivat värit,mutta itse en makkariin laittais. eteiseen tai ipanoiden huoneeseen voisin miettiäkkin .
Niin minäkin. Sopisi sekä tytölle että pojalle, kun tekstiileillä voisi muuttaa tyyliä. Omaan makuuhuoneeseen en halua noin esittävää tapettia, suurikuvioista kylläkin voisi olla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lasten huoneeseen voisin laittaa.
No eipä Mulla ei tullu ne OLLENKAAN mieleen ennen kuin sanoit...Alkuperäinen kirjoittaja vieras :no munst ne on söpöjä, eikä mulle tuu ensimmäiseks jotkut päänsekotussienet mieleenAlkuperäinen kirjoittaja npo:sieniä? no en.....
aijaa mut siis musta ne on söpöjä sieniä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sieninen:No eipä Mulla ei tullu ne OLLENKAAN mieleen ennen kuin sanoit...Alkuperäinen kirjoittaja vieras :no munst ne on söpöjä, eikä mulle tuu ensimmäiseks jotkut päänsekotussienet mieleenAlkuperäinen kirjoittaja npo:sieniä? no en.....
Muuten tuli vaan mieleen "Sieniä seinälle?" "EI!".
joo, just näin!! =)Alkuperäinen kirjoittaja villahousu:Miksipäs ei! Mutta vaan yhdelle seinälle ja loput yksiväriseksi.