Laittaisin pojan 18v synttärikutsuun jonkin runon, mut olisiko ideoita millaisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta täysi-ikäisen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
265170_f248.jpg

No ei ollut porvoosta, mut te ette ilmeisesti käsitä että runo voisi olla miehekäskin. Meillä oli pojan rippikutsussakin runo.
En oikeesti ymmärrä tällaista vastilua teiltä.

Täällä on vain äitejä, joiden äidinrakkaus päättyy, kun lapsi tulee teini-ikään. Eivät ymmärrä, että 18-vuotissyntymäpäiviäkin voisi juhlia perheen, suvun ja ystävien kesken.

[QUOTE="vieras";25727146]Täällä on vain äitejä, joiden äidinrakkaus päättyy, kun lapsi tulee teini-ikään. Eivät ymmärrä, että 18-vuotissyntymäpäiviäkin voisi juhlia perheen, suvun ja ystävien kesken.[/QUOTE]

Ilmeisesti näin on. Poika on toivinut tietyt tarjottavatkin ja tietyn kakun( joo ei ole mikään hahmokakku tai lapsellinen)
Viettää sitten kaveriporukassa synttäreitään viikonloppuna.
Mut kai se on kiellettyä laittaa runo kutsuu jos jo 18 täyttää.

Olisiko se työlle jotenki eri, suotavampaa??

[QUOTE="hmmm";25727181]itse en ainakaan tykännyt, kun mulle aikoinaan järkättiin 18v. juhlat...[/QUOTE]

Sen ymmärrän, meitä on niin erilaisia,mutta meillä poika nimenomaan haluaa.

Itse olisin aikoinaan halunnut 18v syntymäpäivät ihan vaikka perheen kesken, mutta aikalailla yksinhän minä ne sain viettää. Silloinen poikaystäväni kyllä piti minulle "synttäribileet", mutta en saanut kutsua niihin loppujen lopuksi edes omia kavereitani, koska "Emmä mitään kälättävää akkalaumaa jaksa! Nää on sitäpaitsi mun bileet ja tänne tulee ne ketä mä haluan." :D

Eikä se ole mun mielestä lapsellista laittaa 18v pojan synttärikutsuun runoa. :) Jos pojallasi riittää huumorintajua, voisi siihen laittaa vaikka:
"Nyt on lusittu vauva-ajat,
pois, pois potta ja vaipat
tuttiakaan ei tarvita enää,
olen jo iso poika, turha kieltää!"
:D

no aika kummallinen jos haluaa 18v juhlat muille kuin kavereille ja tavallisesti sitä juhlitaan menemällä baariin tms. Ja ihan kutsuja lähetetään... taitaa olla aika äidinpoika = tuleva vanhapoika

Tai poika on rahanahne ja halua rahalahjoja kutsuvierailta...

Pitäisin kyllä aika outona jos joku tuttavistani lähettäisi lapsensa 18v synttäreille kutsun.
Mutta oisko siinä ideaa että poikasi väsää kutsun ihan itse ja tekee siitä oman näköisensä ilman että äitee puuttuu asiaan..

Yhteistyössä