Laiton irtisanominen tjs

Hyvä puoli asiassa on, että tiedät nyt, että työpaikkaasi ei enää ole. Parempi näin kuin että ekana työpäivänä äitiyslomasi jälkeen olisit saanut sen irtisanomisilmoituksen. Nyt sulla on hyvää aikaa etsiskellä uutta työpaikkaa.

Ilmoittamalla uuteen liittoosi voit siirtää "vanhan sopimuksesi" toisesta liitosta suoraan uuteen automaattisesti ilman mitään karensseja. Kannattaisi ottaa asioista selvää, ettei tule näitä turhia rahallisia kuluja, kun ei osaa netistä asioita lukea...

[QUOTE="neiti";22613995]Ilmoittamalla uuteen liittoosi voit siirtää "vanhan sopimuksesi" toisesta liitosta suoraan uuteen automaattisesti ilman mitään karensseja. Kannattaisi ottaa asioista selvää, ettei tule näitä turhia rahallisia kuluja, kun ei osaa netistä asioita lukea...[/QUOTE]

Lyö lyötyä? Nytkö on päviän hyvä teko tehty?

saan pitää työpaikkani josta saan kenkää samantien kun palaan töihin? mahtavaa!

ja asianajo kuluja kyllä on!

Kun mut irtisanottii alkusyksystä laittomasti nii hankin ite asianajajan ja vieläki väännetää asiasta koska töihin en enää suostu siihen samaan paikkaan menemää koska tietenki ne irtisanoo mut heti laillisesti. Korvauksia odotellessa. Hae oikeusapua jos vielä pystyt nii ne kattoo sun ja sun miehen tulot ja jos hyvin käy nii valtio maksaa sun oikeudenkäyntikulut jos ne ei tuu vastapuolelle maksettavaks. Ja kannattaa sovittelua yrittää. Siinä kummatki maksaa omat oikeudenkäynti- ja asianajaja kulut (eli jos saat oikeusapua valtio maksaa sun puolesta kaiken) ja saat korvauksen.

Kun mut irtisanottii alkusyksystä laittomasti nii hankin ite asianajajan ja vieläki väännetää asiasta koska töihin en enää suostu siihen samaan paikkaan menemää koska tietenki ne irtisanoo mut heti laillisesti. Korvauksia odotellessa. Hae oikeusapua jos vielä pystyt nii ne kattoo sun ja sun miehen tulot ja jos hyvin käy nii valtio maksaa sun oikeudenkäyntikulut jos ne ei tuu vastapuolelle maksettavaks. Ja kannattaa sovittelua yrittää. Siinä kummatki maksaa omat oikeudenkäynti- ja asianajaja kulut (eli jos saat oikeusapua valtio maksaa sun puolesta kaiken) ja saat korvauksen.

Kiitos asiallisesta vastauksesta :)
Oikeusapu on jo myönnetty ja siirtyi juuri maksuttomaksi mutta sitä ennen on koko syksyn kertynyt omavastuu-osuuksista ihan kiitettävä summa...
Mua harmittaa kun se mun oikeusavustaja on niin super kiireinen että tuntuu ettei ikinä ehdi hoitamaan mun asiaa enkä koskaan saa sitä kiinni :(

Kiitos asiallisesta vastauksesta :)
Oikeusapu on jo myönnetty ja siirtyi juuri maksuttomaksi mutta sitä ennen on koko syksyn kertynyt omavastuu-osuuksista ihan kiitettävä summa...
Mua harmittaa kun se mun oikeusavustaja on niin super kiireinen että tuntuu ettei ikinä ehdi hoitamaan mun asiaa enkä koskaan saa sitä kiinni :(

Mulla vähän sama juttu ton asianajajan kanssa mutta jos vaa jaksaa s-postia kirjotella ja lukee nii kyl se siitä =) Onko muuten tullut kirjallisena se että irtisanoivat? Jos on nii ei sulla oo mitää hätää eikä todellakaan tarvii siihen suostua että meet sinne takasin töihin.

Yhteistyössä