[QUOTE="hmmm";22042101]Siis tässä on nyt vellit ja puurot sekasin. Jos työnantaja on odottanut sinua töihin xx pvänä, etkä ole paikalle ilmestynyt (koska olet äitiys tms lomalla ), niin tietenkin sinun työsuhteesi on silloin loppunut. Kun äitiyslomasi on loppunut, olet ilmeisesti ilmoittanut jääväsi hoitovapaalle tms? Kertonut kuitenkin jonkun päivän, mihin asti olet pois, eikö? Kenelle olet sen sanonut?
Eikö sinua ihmetyttänyt, ettet saanut sähköpostiisi vahvistusta asiasta? Vai hetikö se seuraavana päivänä sulkeutui.
Ja höpö höpö, ettö työnantajan pitäis kysellä uudesta äitiyslomasta yhtään mitään. Mistä ihmeestä se voi edes tietää ootteko lapsia lisää hankkimassa.
Ja loppuun vielä pitää mainita, että minuakin kyllä sapettaa liittoon kuulumattomat, jotka vaatii / saa samat edut kuin liitoon kuuluvat.[/QUOTE]
Olen ollut hoitovapaalla ja alustavasti tarkoitukseni oli olla siihen asti kun kuopus on 3v, hän on nyt vasta 2v mutta jäin välissä uudelle äitiyslomalle josta ilmoitin suullisesti.
En minä ainakaan odota saavani liitosta apua, vaan kyselin täältä että mistä ja työsuojelupiiri lienee oikea paikka. Mitä etuja minä olen odottanut saavani kun en kuulu liittoon? Kyllä kai työsuojelu laki pätee niihinkin jotka eivät liitoon kuulu!