laitoin juuri uuniin elämäni ekan pannarin... kuuluuko sen olla tosi löysää uuniin laitettaessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
tein ohjeella että 4dl jauhoja, 2 munaa, 1tl leivinjauhetta, 2 tl vaniliinisokeria, 1,5dl sokeria ja 8dl maitoa ja 1 tl suolaa.

hommat sekaisin ja uuniin 225 astetta ja 30 min.

se oli tooooosi löysää kun kaadoin sen uunipellille.

[QUOTE="minä vaan";22251213]aika reippaasti on sokeria, mutta kyllä sen ihan löysää kuuluu olla uuniin laitettaessa[/QUOTE]

no mä kelasin samaa mut kun ei ole aiempaa kokemus´ta pannarista niin tein ohjeen mukaan.

maistellaan ja seuraavan kerran fiksaillaan sokerin ja rasvan määrää jos sille tuntuu.

Ohan lättytaikinakin löysää kun sen pannulle kaadat? Vai etkö ole ennen tehnyt lättyjäkään?
Samanlainenhan kropsukin on, isompi ja paksumpi vaan. Lämpö sen kypsyttää ja kovettaa, ei se löysäksi jää uunissa ellei liian aikasin ota pois.

[QUOTE="vieras";22251280]Ohan lättytaikinakin löysää kun sen pannulle kaadat? Vai etkö ole ennen tehnyt lättyjäkään?
Samanlainenhan kropsukin on, isompi ja paksumpi vaan. Lämpö sen kypsyttää ja kovettaa, ei se löysäksi jää uunissa ellei liian aikasin ota pois.[/QUOTE]

oon tehnyt lättyjä useestikinj mut sen taikinan olen yleensä antanut olla 2h- yön yli ja se on ollut ihan erilaista.

Yhteistyössä