Laitoin joulukuusen.

"vieras"
Mä olen vasta aloittanut joulusiivon ja lahjojen hankinnan - ens viikonloppuna laitan kyllä jo suurimman osan valoista, sit ensimmäisenä päivänä kuusi ja muut koristeet! Joulukorttejakin pitäis alkaa kirjoittamaan!

Mä niin tykkään tästä joulutohnotuksesta <3
 
:O meillä on kuusi aatonaatosta KORKEINTAAN loppiaiseen... ja on vielä muovikuusi. Yhtään enempää en kestäisi. Tykkään joulusta ja joulukoristeista, mutta kyllä mä ehtisin jo aattoon mennessä kyllästyä jos kuun alussa ne paikalleen laittaisin :)

kukin tavallaan...
 
ja joululaulut soi
MUllakin on täällä joulusiivoukset meneillään :heart: Kohtapuoliin alan laittamaan koristeita, valoja, verhoja. Joulukuusi laitetaan varmaan ekan adventin jälkeen tai aikana. Kaikki joululahjat on hankittu, osa paketoitu. Joulumenuu on vielä vaiheessa.
Mä rakastan joulua ja joulun odotusta. Mun joulu syntyy tekemällä :heart: Nautin näistä valmisteluista vähintään yhtä paljon, kuin aatosta ja joulun ajasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Minskii
avantasia harmaana
nythän on monessa paikassa joulunavauksia niin miksipäs sitä ei vois kotiakin alkaa koristelemaan:) Mä ajattelin tänään metsästää jouluverhot keittiöön:p
 

Yhteistyössä